زیر ساخت كالا برگ الكترونیك در حال آماده سازی است

طغیانی با بیان اینکه زیر ساخت كالا برگ الكترونیك در حال آماده سازی است، گفت: بر اساس وعده داده شده، زیر ساخت كالا برگ الكترونیك در شهریور ۱۴۰۱ آماده می شود و كالای اساسی و ضروری با توجه به قول دولت، به صورت كالا برگ ارائه می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مهدی طغیانی، سخنگوی كمیسیون اقتصادی در برنامه "رویداد" رادیو گفتگو با بیان اینکه كالا برگ الكترونیك مصوب بودجه سالانه مجلس است، گفت: دولت در اجرا به دلیل اتفاقات اردیبهشت ماه و نیز اجرای حذف ارز 4200 تومانی، تفاوت هایی صورت داد چون اوضاع آن گونه كه تصور می شد، پیش نرفت.

 

وی با بیان اینکه زیر ساخت كالا برگ الكترونیك در حال آماده سازی است، گفت: بر اساس وعده داده شده، زیر ساخت كالا برگ الكترونیك در شهریور 1401 آماده می شود و كالای اساسی و ضروری با توجه به قول دولت، به صورت كالا برگ ارائه می شود.

 

طغیانی با اشاره به این كه مشمولان یارانه در قانون مشخص شده است، ادامه داد: همن دامنه ای كه مشمول یارانه هدفمندی شدند، كالا برگ نیز دریافت می كنند.

 

وی در مورد كاركنان و بازنشستگان كشوری و لشكری و نیروهای مسلح، اعدادی در بودجه تعیین شده و لذا دولت به اختیاراتی نیاز دارد تا بتواند تغییرات را اعمال كند. آن طور كه بنده از دولت شنیدم، قرار بر درصدی افزایش هست كه مختص كاركنان كشوری و لشكری است.بنده از میزان این افزایش بی خبر هستم و باید از دولت پرسیده شود.

کد خبر 1200261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha