فعالیت‌های کانون روستایی انصارالله شوش در اوقات فراغت

مدیر کانون انصارالله شوش با اشاره به فعالیت‌های این کانون در اوقات فراغت گفت: با وجود محروميت‌ها و کاستي‌ها، اين کانون در ايام تابستان توانسته بخشي زيادي از دانش‌آموزان روستا را به مسجد جذب کند.

«حجت‌الاسلام حسن سرخه» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری انصارالله یکی از کانون های فعال‌ و اثرگذار در سطح سطح شهرستان شوش است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری انصارالله شهرستان شوش افزود: این کانون روستایی در روستای سرخه‌ صالح داود از بخش فتح‌المبین شهرستان شوش است که با حدود ۲۰۰ عضو در حال فعالیت است.

 

وی با اشاره به اینکه اعضا و عوامل کانون همیشه در کارهای فرهنگی و اجتماعی از قبیل برگزاری کلاس های مختلف برای برادران و خواهران در سطح روستا مشارکت دارند اضافه کرد: از مهم‌ترین شاخص‌ها و فعالیت‌های کانون انصارالله اجرای رزمایش مؤمنان است که حدود ۶۰۰ بسته غذایی، اعزام جهادگر سلامت به بیمارستان‌های درگیر با کرونا، تشکیل گروه جهادی از اعضای کانون برای کمک به نیازمندان، برگزاری انواع کلاس‌ها و فراهم‌سازی دوره‌های متنوع برای اوقات فراغت بچه‌های مسجد و برگزاری برنامه‌ها و مراسم‌های سالیانه و ... اشاره کرد.

 

حجت‌الاسلام سرخه تصریح کرد: با وجود محرومیت‌ها و کاستی‌ها اما این کانون در ایام تابستان با برگزاری کلاس‌های اوقات فراغت ویژه نوجوانان و جوانان توانسته است بخشی زیادی از دانش‌آموزان روستا را به مسجد جذب کند.

 

کد خبر 1200278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha