رونق تولید و توسعه اشتغال پایدار با کار جهادی محقق می شود

شعبانی گفت: رونق تولید و توسعه اشتغال پایدار موضوعی است که با کار جهادی و اعتقادی نیروهای فعال در شهرستان جهرم محقق می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمدحسن شعبانی»، امروز (چهارشنبه ۵ مرداد) در جلسه تکریم و سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان جهرم، گفت: تنها چیزی که در دوران مسئولیت ماندگار می ماند، خدمت صادقانه و دلسوزانه است.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم مدیریت امور اجتماعی را حوزه حساس یک سازمان دانست و افزود: رونق تولید و توسعه اشتغال پایدار موضوعی است که در اولویت اداره  تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد که با کار جهادی و اعتقادی نیروهای فعال در شهرستان محقق می شود.

 

وی بیان کرد: مردم داری، تواضع و فروتنی در برابر مردم، خدمت بی منت، حفظ سلامت نفس، داشتن برنامه و تقویم کاری، مدارا و تعامل با همکاران، هماهنگی با مسئولان شهرستان، توجه ویژه به مردم به ویژه اقشار زحمتکش کارگری در دستور کار این اداره قرار گیرد.

 

شعبانی با بیان اینکه اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی باید چتر امنیت و آرامش را بگستراند، اظهارداشت: مطابق مقررات و قوانین ‏ این اداره باید ملجأ و مأمن کارگران، کارفرمایان و تعاون‌گران باشد که به وظیفه خود به خوبی عمل ‏می‌کنند و  باید بستر امنی را برای فعالیت این افراد فراهم کند.‏

 

وی تصریح کرد: تنظیم و نظارت و رسیدگی بر روابط کار، ایجاد و توسعه ارتباط بین تشکل های کارگری و کارفرمایی و شرکای اجتماعی، توسعه و گسترش تعاونی ها و بهبود معیشت قشر کارگر و رفع فقر مطلق از اولویت ها قرار گیرد.

 

فرماندار ویژه شهرستان جهرم توجه به سهم شهرستان در استان، کار جهادی و ارتباط مستمر با فرمانداری و بهبود و تقویت شاخص های شهرستان راه اندازی مجتمع ورزشی کارگران را از جمله انتظارات از مدیریت جدید اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان ذکر کرد.

 

شعبانی اظهار امیدواری کرد:  سرپرست جدید این اداره با هماهنگی، برنامه ریزی و رویکرد جهادی، اخلاق گرایی، بکارگیری تجربه و خرد جمعی بتواند در جهت تحقق شعار سال مقام معظم رهبری و گره گشایی از مشکلات حوزه کارگری، کارفرمایی و حوزه تعاون موجود شهرستان جهرم گام های موثری بردارد.

 

در پایان از زحمات و خدمات «مهدی کرامت» رئیس پیشین اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی تقدیر و «سهراب کریمی» به عنوان سرپرست اداره تعاون، کار ورفاه اجتماعی شهرستان معرفی شد.

کد خبر 1200288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha