کارگاه «تاریخ شفاهی» در بیرجند برگزار می شود

یعقوبی گفت: کارگاه «تاریخ شفاهی» مخصوص هنرمندانی از شهرستان های بیرجند، بشرویه، طبس و فردوس یکشنبه ها ساعت ۱۸ عصر در فضای مجازی به همت استاد «اسماعیل هاشم آبادی» برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «فاطمه یعقوبی» امروز (5 مرداد) در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کارگاه تاریخ شفاهی به همت حوزه هنری خراسان جنوبی برگزار می شود.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی بیان کرد: تاریخ شفاهی از اهمیت بسیاری برخوردار است و به خصوص باید به تاریخ شفاهی جنگ، تاریخ شفاهی پیشرفت و تاریخ شفاهی کرونا پرداخته شود.

 

وی ادامه داد: در این زمینه لازم است هنرمندانی در حوزه های مصاحبه، پیاده سازی و تحقیق، تربیت و شناسایی شود و در شهرستان بیرجند اولین دوره کارگاه تاریخ شفاهی در زمینه سوژه یابی و نحوه تحقیق برگزار می شود.

 

یعقوبی گفت: این کارگاه مخصوص هنرمندانی از شهرستان های بیرجند، بشرویه، طبس و فردوس یکشنبه ها ساعت 18 عصر در فضای مجازی به همت استاد «اسماعیل هاشم آبادی» برگزار می شود.

 

مسئول واحد ادبیات پایداری و آفرینش های ادبی حوزه هنری خراسان جنوبی در پایان بیان کرد: از هنرجویان درخواست خواهیم کرد تا سوژه های خود را که قابلیت ارائه شدن دارند را به حوزه هنری معرفی کنند و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

 

 

 

کد خبر 1200299

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha