فعالیت ۵۹ هزار دانش‌آموز پیشتاز کردستان در سازمان دانش‌آموزی

عبدالهی از فعالیت ۵۹ هزار دانش‌آموز پیشتاز استان کردستان در سازمان دانش آموزی خبر داد و گفت: تربیت اجتماعی، مهم‌ترین رسالت سازمان دانش‌آموزی است.

احمد عبدالهی مدیر سازمان دانش آموزی استان کردستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با بیان اینکه تربیت اجتماعی، مهم‌ترین رسالت سازمان دانش‌آموزی است؛ اظهار کرد: در این مسیر، شورای برنامه‌ریزی، مهم ترین رکن و هسته اصلی تصمیم‌گیری است.

 

عبداللهی از فعالیت 59 هزار دانش‌آموز پیشتاز استان در سازمان دانش آموزی خبر داد و خاطرنشان نمود:  متاسفانه فعالیت دانش آموزان در حیطه فرهنگی و هنری در ایام شیوع ویروس کرونا از طریق فضای مجازی پیگیری می شد.  

 

مدیر سازمان دانش آموزی در ادامه به اهداف این سازمان اشاره کرد و زمینه سازی تعلیم و تربیت برای کسب فضائل اخلاقی و کمالات انسانی، توانمند کردن اعضا برای باهم زندگی کردن و بهتر زندگی کردن در طبیعت و تقویت قابلیت‌های فردی و گروهی را از اهم این اهداف برشمرد.

 

وی الگو قرار دادن سیره ائمه در زندگی، شناخت هویت ملی و دینی، افزایش مسئولیت‌پذیری، ارتقای دانش علمی، کسب مهارت‌های اجتماعی، شکوفایی و رشد استعدادها و غیره را از دیگر اهداف این سازمان عنوان کرد.

 

عبدالهی ادامه داد: هر عضو تشکیلات سازمان دانش‌آموزی باید در حفظ روحیه و هویت تشکیلاتی بکوشد و به مفاد هویت تشکیلاتی منبعث از هویت ملی و اسلامی ایمان و اعتقاد داشته باشد.

 

وی با بیان اینکه همفکری، همدلی و همکاری شعار تشکیلات دانش‌آموزی است؛ گفت: ادب و خوش اخلاقی، راستی و درستی، یاری و مهربانی، دوستی با طبیعت، دیانت و معنویت، نظم پذیری و قانون‌مداری، میهن دوستی، تلاش و صرفه جویی، شجاعت و دلیری، عدل و انصاف، مشارکت جویی و تدبیر و تفکر از جمله منش‌ها در این تشکیلات سازمانی را شکل می‌دهد.

 

مدیر سازمان دانش‌آموزی از برگزاری آئین اختتامیه مجلس دهم دانش‌آموزی در تهران با حضور چهار نماینده از استان کردستان خبر داد و تصریح کرد: 29 نفر از دانش‌آموزان استان در اردوی دانش‌آموزی که به میزبانی اردبیل برگزار خواهد شد شرکت می‌کنند.

کد خبر 1200307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha