یکی از بزرگترین روزهای تجلی رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی در عملیات مرصاد شکل گرفت

فدوی،گفت: احمقی منافقین این بود که فریب جبهه کفر را خوردند و در تنگه چهارزبر، حسن آباد و طول مسیر تا مرز خسروی رزمندگان اسلام آنها را به ذلالت انداختند که یکی از بزرگترین روزهای تجلی رزمندگان و دلدادگان انقلاب اسلامی در این روز شکل گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه،  علی فدوی امروز چهارشنبه( مردادماه) در مراسم گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد،گفت: در طول تاریخ انقلاب اسلامی و دفاع مقدس روزهای بی شمار بزرگی داریم که یکی از این روزهای بزرگ امروز همزمان با سالروز عملیات مرصاد است.

 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،افزود: ما در مرصاد ضربه بزرگی بر منافقین وارد کردیم اما اگر همه چیز بهنگام بود و نیروهای ما در پاتاق پیاده می شدند یک نفر از منافقین جان سالم به در نمی برد، آن عده ای که فرار کردند هنوز خباثت ها را علیه کشور ادامه می دهند.

 

وی خاطر نشان کرد: رژیم بعث عراق با پشتیبانی ۸۷ کشور دنیا به اذعان خود این کشورها به مقابله با ایران اسلامی آمد، اما در سایه ایمان به خدا و عمل به دستورات الهی توانستیم  در سالهای دفاع مقدس در برابر دشمنان اسلام و انقلاب ایستادگی کنیم.

 

فدوی تصریح کرد:در جریان عملیات مرصاد در حالی که قطعنامه ۵۹۸ از سوی امام خمینی(ره) امضا و جنگ رسما خاتمه پیدا کرده بود، اما شاهد تهاجم  منافقین با همکاری دشمنان بودیم و دیدیم که دلدادگان انقلاب و رزمندگان چگونه با تمام توان در برابر منافقین ایستادگی کردند و طومار منافقین را برای هیمشه در هم پیچیدند، تا جایی که امروز بعد از گذشت ۳۴ سال  هیچکدام از منافقین جرئت نکرده اند، حرکتی علیه نظام انجام دهند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه  اگر عملیات مرصاد اتفاق نمی‌افتاد و چهره واقعی منافقین به مردم شناسانده نمی شد، اظهار کرد:خباثت های منافقین هر روز  بگونه ای تجلی پیدا می کرد، اما در این عملیات تعداد زیادی از منافقین به هلاکت رسیدندو در عملیات مرصاد به وضوح شاهد تحقق وعده الهی مبنی بر پیروزی حق بر باطل بودیم و باید این مسئله را سرلوحه امورات قرار دهیم و فریب دشمنان را نخوریم.

 

وی تاکید کرد: هم اکنون هم در وسط میدان جنگ هستیم و ایستادگی در برابر دشمنان در جبه‌‎های مختلف هوشیاری مار ا می طلبد، و در سایه اتحاد و همدلی با یکدیگر می توانیم بر مشکلات فائق آییم و اگر مشکلات اقتصادی، فرهنگی و ... را با تکیه بر دستورات الهی حل کرده بودیم، الان در این حوزه نیز در اوج بودیم و امروز بسیاری از خباثت ها در خصوص مسائل مختلف در فضای مجازی از جمله حجاب توسط این عده انجام می شود و نوک حمله این جنگ هم منافقین هستند.

 

فدوی با بیان اینکه دفاع و بازدارندگی ما نیز در برابر تهاجمات دشمنان در دنیا بی نظیر است، افزود:در دهه ۶۰ انقلاب اسلامی به جهان ثابت کرد که انقلاب اسلامی قدرت و توان دفاع از خود را به نحو احسنت دارد، در دهه ۷۰ نیز بر دنیا اثبات شد و اعتراف کردند که انقلاب اسلامی قدرت بازدارندگی دارد و قدرت بازدارندگی یعنی اینکه دشمن‌ از آمریکا شیطان بزرگ گرفته تا خبیثان کوچک بفهمند که اگر بخواهند اقدامی نطامی و سخت علیه انقلاب داشته باشند ضرری که خواهند خورد از نفعی که خواهند برد بیشتر است برای همین پس از ۳۴ سال از دفاع مقدس کسی جرات نکرده به طرف ایران شلیکی انجام دهد.


 

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ،گفت: مردم ما باید هوشیار باشند چرا که در وسط جنگ هستیم و چون دشمن دانسته در جنگ سخت نمی تواند پیروز شود دسیسه های دیگر را به کار گرفته است.

 

گفتنی است، مراسم گرامیداشت سالروز عملیات غرور آفرین مرصاد که  امروز چهارشنبه  ۵ مرداد ماه با حضور جمعی از مسئولان لشکری، نظامی و دولتی، خانواده معظم شهدا، پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس و اقشار مختلف مردم در محل یادمان شهدای عملیات مرصاد برگزار شد.

 

 

کد خبر 1200313

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha