لزوم بهره‌گیری از ظرفیت شرکت‌های دانش بنیان برای توسعه زیرساخت های هلال احمر

ناصری گفت: باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه زیرساخت ها و عملکرد بهتر در دستگاه های اداری و جمعیت هلال احمر استفاده کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، «ناصر ناصری» امروز (۶ مرداد) در مراسم تکریم و معارفه سرپرست جدید جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی اظهار کرد: داوطلبان جمعیت هلال احمر مانند سربازان یک ارتش در جهت خدمت رسانی به مردم فعالیت می کنند.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی با اشاره به اینکه عنصر اساسی نظام و جمعیت هلال احمر، مردم هستند، افزود: امروزه هر آنچه نظام جمهوری اسلامی ایران دارد به لطف ملت ایران است.

 

ناصری ادامه داد: امروز اسراییل به لطف الهی، حمایت ایران و گروه جهادی حزب الله زمین گیر شده و بنا بر گفته مقام معظم رهبری عمر آن ها به پایان رسیده است.

 

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر باید مردمی بماند و در کنار دولت به مردم خدمت کند، تأکید کرد: باید از ظرفیت شرکت های دانش بنیان در راستای توسعه زیرساخت ها و عملکرد بهتر در دستگاه های اداری استفاده کنیم.

 

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری خراسان جنوبی ضمن تاکید بر ارائه آموزش های به روز، بیان کرد: مهارت افزایی باید در دستور کار مدیران جمعیت هلال احمر باشد.

کد خبر 1200330

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha