حضور هیئت های مذهبی در فضای باز مدارس و سالن های ورزشی

حجت الاسلام مهدوی، گفت: با توجه به شیوع ویروس دوباره کرونا در استان، مراسم عزاداری محرم با هماهنگی های صورت گرفته در فضای باز مدارس و سالن های ورزشی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت‌الاسلام «مهدی قدرتی»، امروز(5مرداد)، دربرگزاری همایش «نسل حسینی»، با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت امام حسین(ع)، اظهار داشت: با توجه به شیوع ویروس کرونا با هماهنگی های صورت گرفته با آموزش و پرورش، هیئت ها از فضای باز مدارس و سالن های ورزشی استفاده می کنند.

 

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان به سیاه‌پوشی و فضاسازی محیطی توسط هیئت های مذهبی استان اشاره کرد و گفت: این اقدام باشکوه‌تر از سال‌های گذشته در سراسر استان انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه پرچم‌های عزا در بام و دیواره‌های بلند شهر نصب خواهد شد، افزود: گزاری مراسم‌های پیشواز و چاووش‌خوانی را از دیگر اقدامات پیش‌بینی شده در ایام عزاداری محرم است.

 

حجت الاسلام مهدوی به اعزام مبلغ در ماه محرم اشاره و بیان کرد: نقاط تبلیغی استان شناسایی شده و برای هر منطقه مبلغ‌هایی را اعزام خواهیم کرد.

 

وی با بیان اینکه ستادهای عملیاتی نیز برای برنامه‌های ایام محرم و صفر در استان تشکیل شده، افزود: هماهنگی با دستگاه‌های خدمات‌رسان همچون آب، برق و گاز، هماهنگی با سازمان جهادکشاورزی جهت توزیع نذورات در هیئت های مذهبی با نرخ تنظیم بازار، هماهنگی جهت برخی تخفیفاتی همچون چاپ بنر و هماهنگی با شرکت بیمه از جمله خدماتی است که برای هیئات پیش‌بینی شده است.

 

کد خبر 1200349

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha