سازمان تبلیغات اسلامی دزفول در ایام محرم تابع ستاد کرونا خواهد بود

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دزفول گفت: سازمان تبلیغات اسلامی و شورای هیئات مذهبی دزفول در زمینه برگزاری برنامه های عزاداری ماه محرم تابع دستورات ستاد کرونا خواهند بود‌.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «حجت الاسلام احسان خاکی» امروز (چهارشنبه ۵ مرداد) در نشست شورای فرهنگ عمومی شهرستان دزفول که در نهاد امامت جمعه برگزار شد اظهار کرد: سازمان تبلیغات اسلامی با همراهی شورای هیات های مذهبی شهرستان برنامه ریزی های خود در زمینه اجرا، نظم دهی و ساماندهی مجموعه های خودجوش مردمی در ایام ماه محرم را از چند ماه گذشته آغاز کرده است.

 

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دزفول با بیان اینکه در ایام محرم سازمان تبلیغات اسلامی دزفول تابع دستورات ستاد کرونا خواهد بود افزود: برنامه ریزی برای تاسوعا و عاشورای حسینی از مدتی پیش آغاز شده و امسال نیز همچون سال های گذشته دزفول در ایام محرم یک حسینیه یکپارچه خواهد بود ضمن اینکه روند حرکت هیات های مذهبی نیز تبیین شده است.

 

وی خواستار همکاری تمام ادارات ودستگاه ها در راستای برگزاری برنامه های ماه محرم شد و اضافه کرد: با توجه به گرمای هوا ضرورت دارد اقدامات ویژه ای برای رفع عطش و گرمای عزاداران در مسیرهای عزاداری اتخاذ شود.

 

حجت الاسلام خاکی با انتقاد از جزیره ای عمل کردن برخی دستگاه ها و دخالت آنها در برخی امور فرهنگی تصریح کرد: قانون برای هر برنامه و اقدام یک مرجع مشخص کرده بنابراین ضرورت دارد ادارات و دستگاه ها مواردی که در حوزه وظایفشان نیست را به دستگاه های مربوطه ارجاع دهند و از پراکنده عمل کردن خودداری کنند.

 

کد خبر 1200369

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha