بستری ۳۱۰ بیمار کرونایی در مراکز درمانی گلستان/ آماده‌سازی مراکز خدمات جامع سلامت برای واکسیناسیون کرونا

گلفیروزی گفت: تعداد بیماران کرونایی در استان گلستان با ۱۲ نفر کاهش نسبت به روز گذشته به ۳۱۰ نفر رسید.

«سعید گلفیروزی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: روند شیوع کرونا در استان گلستان مانند همه جای کشور صعودی است و آما بستری ها رو به افزایش است.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: در شبانه روز گذشته خوشبختانه تعداد بیماران بستری با ۱۲ نفر کاهش در استان همراه بود و به ۳۱۰ نفر رسید.

 

وی افزود: از مجموع بیماران کرونایی بستری در مراکز درمانی و بیمارستان ها ۳۵ بیمار در بخش های آی سی یو تحت مراقبت ویژه قرار دارند و حال ۲۳ بیماری که به دستگاه ونتیلاتور متصل هستند وخیم است.

 

گلفیروزی با بیان اینکه تمهیدات لازم برای تسریع در واکسیناسیون کرونا در استان پیش بینی شده است، گفت: در حال حاضر ۱۶ مرکز خدمات جامع سلامت در شهرستان های ۱۴گانه استان آماده تزریق واکسن کرونا است.

 

وی ادامه داد: براساس آخرین اعلام وزارت بهداشت درباره رنگ بندی کرونایی شهرستان بندرترکمن در وضعیت قرمز و شهرستان های گرگان، علی آبادکتول، کلاله، کردکوی، گالیکش، مینودشت و مراوه تپه در شرایط نارنجی هستند.

 

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی گلستان عنوان کرد: وضعیت در شهرستان های گنبدکاووس، آزادشهر، بندرگز، رامیان و گمیشان زرد و در آق قلا آبی و عادی است.

 

 

کد خبر 1200454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha