نقش آفرینی کانون های فهما در مسجد و محله مورد انتظار است

مظاهری با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان خواستار اثرگذاری بیشتر و نقش آفرینی اعضای کانون ها در مساجد و محلات در قالب ارائه طرح ها، الگوها و ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، «محمدرضا مظاهری» در نشست هم اندیشی مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان که در محل مجتمع فرهنگی تفریحی کوثر سامان برگزار شد، اظهار داشت: فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان مطلوب است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌ های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختياری در ادامه به فعالیت شبکه رابطین فهمای استان در رویداد ملی فهما اشاره کرده و افزود: تقویت شبکه رابطین فهما و تعامل با کانون های فرهنگی هنری هم گروه در ارتقای فعالیت ها و ارائه طرح های مبتکرانه کانون ها از اثرگذاری مطلوبی برخوردار می شود.

 

وی با مطلوب ارزیابی کردن فعالیت کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان خواستار اثرگذاری بیشتر و نقش آفرینی اعضای کانون ها در مساجد و محلات در قالب ارائه طرح ها، الگوها و ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد شد.

 

در ادامه آموزش های لازم به مدیران کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سامان توسط کارشناس مسئول فرهنگی هنری ستاد فهما استان پیرامون تعیین یک تا سه رواق برای ثبت فعالیت های کانون برای شرکت در چهارمین رویداد ملی فهما، ثبت فعالیت ها در سامانه بچه های مسجد و ثبت فعالیت های خودجوش و میزان امتیازات و روند برگزاری و فرآیند های رویداد ملی فهما ۱۴۰۱ ارائه شد.    

 

شهرستان سامان دارای ۳۱ باب کانون فرهنگی هنری است که از این تعداد ۲۴ کانون در مساجد روستای و هفت کانون هم در مساجد روستایی دایر شده است.

 

خاطرنشان می شود: این نشست با حضور فرماندار، رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سامان و مدیر و کارشناسان ستاد فهما استان برگزار شد.

 

کد خبر 1200496

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha