کانون «شهید رحمانیان» جهرم به مدت ۱۳ شب میزبان عزاداران حسینی است

ترابفرد از برگزاری آیین عزاداری و سوگواری شهادت سید و سالار شهیدان به مدت ۱۳ شب در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم خبر داد.

«هادی ترابفرد» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: بر اساس برنامه ریزی های بچه های مسجد در کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان»، برنامه های عزاداری و سوگواری در این کانون به مدت 13 شب برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «سردار شهید علی اکبر رحمانیان» شهرستان جهرم افزود: بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری از روز جمعه هفتم مردادماه مصادف با شب اول محرم میزبان قدوم عزاداران حسینی هستند.

 

وی بیان کرد: در این برنامه حجت الاسلام دستداده امام جماعت مسجد به بیان سخنرانی در باب هدف و قیام سیدالشهدا (ع) می پردازد.

 

ترابفرد عنوان کرد: همچنین شرکت کنندگان در این محفل عزا و سوگواری از نوای مرثیه خوانی و نوحه سرایی عطایی و حجت الاسلام قناعتیان بهره مند شده و سینه زنی می کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: این برنامه همراه با اقامه نماز مغرب و عشا از شب اول محرم مصادف با هفتم مرداد برگزار و تا 18 مردادماه ادامه پیدا می کند.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «شهید علی اکبر رحمانیان» جهرم اظهار کرد: همچنین عزاداری بچه های مسجد در قالب دسته های سینه زنی به صورت سنتی نیز در این کانون فرهنگی هنری و تا شب دهم محرم انجام می شود.

 

ترابفرد از عموم بچه های مسجد، نمازگزاران خواهر و برادر و دیگر شهروندان برای شرکت در مجلس عزای امام حسین (ع) در این کانون فرهنگی هنری دعوت کرد.

کد خبر 1200513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha