رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با خانواده شهید مدافع حرم در شهر بهار دیدار کرد

سلاجقه گفت: اختصاص اعتبار به دستگاه‌های استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام از دساوردهای سفر هیئت دولت به استان همدان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، علی سلاجقه، پیش از ظهر امروز در جریان سی‌امین سفر استانی دولت مردمی، رئیس سازمان حفاظت محیط زیست وارد بهار شد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در شهرستان بهار گفت: سفرهای ریاست جمهوری از سفرهای میدانی برای بررسی مشکلات مردم و پروژه‌های نیمه تمام شهرستان‌ها از نزدیک است.

سلاجقه افزود: پایان این سفرها همراه با پیگیری مسائل احصا شده و اختصاص اعتبارات به دستگاه‌های استانی برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام خواهد بود. وی بیان کرد: پس از احصا موضوعات و مسائل مردم و شهرستان‌ها، موضوعات به هیئت دولت و شورای اداری استان منتقل خواهد شد.

رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با حضور در گلزار شهدای شهر بهار هم به مقام شامخ شهدا این شهر ادای احترام کرده و با خانواده شهید مدافع حرم مرتضی ترابی کمال دیدار کرد. شرکت در شورای اداری، ملاقات مردمی، بازدید از چند پروژه عمرانی از برنامه‌های نماینده ویژه رئیس جمهور در شهرستان بهار است.

 به گزارش شبستان، همدان مقصد سی امین سفر استانی رئیس جمهور و هیئت دولت است. دیدار عمومی با مردم شهرستان‌های کبودرآهنگ و همدان، بازدید از برخی پروژه‌ها، دیدار با نخبگان، شورای اداری استان، بازدید سرزده و برگزاری نشست خبری از مهمترین برنامه‌های رئیس جمهور در سفر به استان همدان است.

همچنین در سایر شهرستان‌ها یکی از وزرا به نمایندگی از هیئت دولت حضور یافته است. بر این اساس، وزیر جهاد کشاورزی در ملایر، وزیر آموزش و پرورش در نهاوند، وزیر علوم در اسدآباد، وزیر میراث فرهنگی و گردشگری در تویسرکان، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در کبودرآهنگ، رئیس سازمان محیط زیست در شهرستان بهار، وزیر ورزش و جوانان در فامنین و وزیر بهداشت در شهرستان های رزن و درگزین حضور یافته است.

نمایندگان دولت ضمن دیدار مستقیم با مردم و بازدید از طرح ها و بررسی مشکلات و مسائل، نتیجه کار را برای جمع بندی و تصمیم گیری در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور رئیس جمهور مطرح می‌کنند.

 

کد خبر 1200553

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha