آماده باش ۳۲ تیم راهداری در پی هشدار وقوع سیلاب احتمالی در لرستان

شیروانی، گفت: در پی هشدار وقوع سیلاب احتمالی در برخی مناطق استان از جمله نواحی شرقی استان، ۳۲ تیم راهداری در حالت آماده باش کامل هستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «مرتضی شیروانی»، امروز(6مرداد)، در جمع خبرنگاران اظهارداشت: با توجه به هشدارهای هواشناسی مبنی بر احتمال وقوع سیلاب تمام گشت های عملیاتی راه و ترابری این اداره کل در قالب ۳۲ تیم متشکل از نیروی انسانی و ماشین آلات به حالت آماده باش هستند.

 

سرپرست اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان با اشاره به اینکه بیشترین احتمال سیلاب در شهرستان های الیگودرز، ازنا، خرم آباد و دورود وجود دارد، افزود: استقرار گشت های راه و ترابری در این مناطق بیشتر از سایر نقاط استان است.

 

وی خاطرنشان کرد: به تمام روسای ادارات راهداری شهرستان های تابعه، پیمانکاران پروژه های اجرایی و کارخانجات آسفالت و شن و ماسه اعلام شده است نسبت به انتقال ماشین آلات و سایر تجهیزات قالب بندی و آرماتوربندی از مسیر سیلاب به نقاط امن اقدام نمایند.

 

شیروانی با تأکید بر پرهیز از سفرهای غیرضروری و توقف در کنار مسیل ها و رودخانه ها، بیان داشت: هم استانی ها می توانند پیش از سفر با تماس با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت اطلاعات راه ها و حمل و نقل جاده ای لرستان از وضعیت محورها مطلع شوند.

کد خبر 1200570

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha