آئین افتتاح همزمان ۱۹۸ طرح اشتغال زایی در فارس برگزار شد

همزمان با سفر رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور به فارس آیین افتتاح همزمان ۱۹۸ طرح اشتغال زایی به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، در سفر 2 روزه، «سید محمدحسن صافی»، رئیس دبیرخانه اشتغال و قربانیان معاون دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی بهزیستی کشور به فارس سومین جلسه ستاد اشتغال استان فارس و آئین افتتاح همزمان ۱۹۸ طرح اشتغال زایی به ارزش ۲۴۰ میلیارد ریال برگزار شد.

در این جلسه در راستای اشتغال پایدار مددجویان، تفاهم نامه فی مابین اداره کل بهزیستی فارس و اداره کل کار تعاون و رفاه اجتماعی فارس و نامه  دیگری فی مابین بهزیستی فارس و اداره کل میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی فارس و تفاهم نامه همکاری دیگری نیر فی مابین بهزیستی فارس و اداره کل آموزش فنی و حرفه ‌ای فارس منعقد شد.

در ادامه جلسه، آئین افتتاح همزمان ۱۹۸ طرح اشتغالزایی از محل تسهیلات بند الف تبصره ۱۸ نیز در سراسر استان فارس برگزار شد.

حضور رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال کشور به همراه مدیرکل بهزیستی فارس و سرپرست معاونت مشارکت های بهزیستی فارس در نمایشگاه توانمندی های جامعه هدف بهزیستی با عنوان «در مسیر شکفتن» که به منظور توسعه کارآفرینی مددجویان تحت پوشش برپا شد و برنامه بعدی این سفر دو روزه و ماحصل آن انعقاد تفاهم نامه همکاری فی مابین بهزیستی و کافه «کارآفرینی نجات» در راستای توسعه کارآفرینی و اشتغال مددجویان بود.

دیدار و تقدیر از «ریگی زاده»، رئیس شورای عالی بانک های فارس نیز با حضور رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال مدیرکل بهزیستی فارس و سرپرست معاونت مشارکت های بهزیستی فارس انجام گرفت.

بهزیستی فارس دوره آموزشی روش های نوین برنامه ریزی استراتژیک اشتغال و رفاه اجتماعی جهت کارشناسان اشتغال سراسر استان فارس را با حضور رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال برگزار کرد تا از اطلاعات و تجربیات ایشان در سراسر استان بهره مند شود.

بازدید از 2 طرح اشتغال زایی شامل خدمات ارتباطی همراه اول شرکت «فرس پیشگام» و طرح کارفرمایی جوراب بافی نیز توسط رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال و سرپرست معاونت مشارکت های بهزیستی فارس انجام گرفت.

تشکیل شورای معاونین بهزیستی فارس با حضور رئیس و معاون دبیرخانه اشتغال بهزیستی کشور با دستورکار بررسی چالش ‌های حوزه اشتغال و تقدیر رئیس دبیرخانه از مدیرکل بهزیستی فارس برای جذب اعتبارات و تعامل با دبیرخانه اشتغال پایان‌ بخش برنامه ‌های این سفر 2 روزه بود.

کد خبر 1200572

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha