عشق به اهل بیت (ع) از ویژگی های ایل بزرگ قشقایی است

ایمانیه گفت: ایلات در درک رسم وفاداری و وفای به عهد زبانزد هستند و عشق به اهل بیت (ع) از ویژگی های ایل بزرگ قشقایی است که حضور این ایل در عزاداری‌ های محرم گواه این موضوع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (پنجشنبه 6 مرداد) در اولین یادواره «سه هزار شهید قشقایی» که در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)، برگزار شد، گفت: برگزاری یادواره های شهدا اقدام فرهنگی بزرگی به شمار می رود و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گرامیداشت یاد شهدا را به عنوان یک اقدام فرهنگی موثر همواره مورد تاکید قرار داده اند.

استاندار فارس افزود: شهدا ستون های استوار جامعه ما به شمار می روند که پیوند جامعه به ویژه نسل جوان با آرمان های آنها، پیامدها و ثمرات مطلوبی در پی دارد.

وی با اشاره به ویژگی ‌های منحصر به فرد ایل قشقایی بیان کرد: عشق به اهل بیت (ع) از ویژگی های این ایل بزرگ است و حضور این ایل در عزاداری‌ های محرم گواه این موضوع است.

ایمانیه ادامه داد: ایلات در درک رسم وفاداری و وفای به عهد زبانزد هستند و برای اصلاح جامعه همواره در تلاش هستند و برای تربیت نسل‌ های جدید باید اقدام به برنامه ریزی جدید کنیم.

استاندار فارس تصریح کرد: برای موفقیت در تربیت نسل‌ های جدید از سیره‌ های عملی ائمه اطهار (ع) و عالمان جامعه باید بهره گیری موثری داشته باشیم.

کد خبر 1200590

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha