تمدید ثبت نام زیارت اربعین تا۱۷ مراد ماه جاری

کریمی خو،گفت: ثبت نام زیارت اربعین از ۱۰ تیرماه شروع و تا پایان تیرماه جاری انجام شد و با توجه به استقبال مردم این ثبت نام تا ۱۷ مرداد ماه جاری تمدید شده است.

سعید کریمی خو در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه با اشاره به تمدید ثبت نام زیارت اربعین ،گفت: تا کنون ۹ هزار و ۲۰۷ نفر در سامانه سماح ثبت نام کرده و با توجه به استقبال مردم این ثبت نام تمدید شده است.

 

 مدیرکل حج و زیارت استان کرمانشاه،افزود: طبق تصمیم وزارت کشور ثبت نام در سامانه و صدور بیمه نامه ضروری بوده و به عنوان روادید و برای ورود به کشور عراق محسوب می‌شود.

 

وی خاطر نشان کرد: کسانی می‌توانند عازم سفر اربعین سالجاری شوند که دارای کارت واکسیناسیون معتبر بوده و حداقل ۲ دُز واکسن و در صورت گذشت ۶ ماه از دز دوم دز یادآور را نیز تزریق کرده باشند و با توجه به اتصال سامانه سماح به سامانه‌های «وزارت بهداشت و ایران من » موضوع احراز واکسیناسیون و سایر شرایط و ملاحظات بهداشتی  مورد بررسی و راستی آزمایی قرار خواهد گرفت و افراد غیر واجد شرایط از فهرست نهایی زائران حذف خواهند شد.

 

کریمی خو با اشاره به اینکه پیش ثبت نام موصوف به هیچ وجه ثبت نام قطعی زوار اربعین تلقی نخواهد شد، اظهار کرد:در حال حاضر پیش ثبت نام زیارت اربعین انجام شده و هر فرد باید مشخصات کدملی، شناسنامه و گذرنامه خود را وارد کند که همزمان با وارد کردن مشخصات از سامانه وزارت بهداشت برای تزریق واکسن پیگیری می‌شود.

 

مدیر کل حج و زیارت استان کرمانشاه تاکید کرد: اطلاع رسانی‌ها برای ثبت مشخصات و ثبت نام نهایی با ارسال پیامک به شماره همراه زائر انجام می‌شود.

کد خبر 1200591

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha