تکمیل فاز اول واحدهای مسکونی نهضت ملی اندیمشک ظرف ۱۰ ماه آینده

نیکزاد گفت: روند احداث فاز اول واحدهای مسکونی نهضت ملی اندیمشک تا حدود ۱۰ ماه آینده به اتمام خواهد رسید و تحویل مردم داده می‌شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «اکبر نیکزاد» امروز (پنجشنبه ۶ مرداد) در حاشیه بازدید از روند احداث ۵۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن اندیمشک، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: خوشبختانه دستگاه‌های مربوطه پای کار هستند و هدف همه هم این است که همزمان با اجرای این پروژه، بحث نیرو رسانی انجام شود.

 

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با بیان اینکه نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی پیگیر است تا کاربری‌های عمومی مثل مدرسه، پارک و فضای سبز در این منطقه احداث شود افزود: باید کانالی که در کنار این مجموعه قرار دارد، ساماندهی شود.

 

وی اذعان کرد: لازم است در جهت رفاه حال مردمی که در این واحدها اسکان پیدا می‌کنند، امکانات زیربنایی کامل و منظر زیبای شهری ایجاد شود تا از زندگی در منطقه لذت ببرند.

 

نیکزاد تصریح کرد: روند احداث فاز اول واحدهای مسکونی نهضت ملی اندیمشک تا حدود ۱۰ ماه آینده به اتمام خواهد رسید و تحویل مردم داده می‌شوند.

 

«فریدون حسنوند» نماینده اندیمشک در مجلس شورای اسلامی نیز بر ضرورت انجام تمهیدات جهت احداث زیرساخت‌های ضروری و خدمات رفاهی به ساکنان مسکن ملی پیش از بهره‌برداری آنها تأکید کرد.

 

طرح اقدام ملی مسکن در منطقه فاز سه کوی نیروی اندیمشک در زمینی به مساحت هشت هکتار و در ۲ فاز و فاز اول آن با ۲۲۰ باب منزل مسکونی در دست احداث است.

 

کد خبر 1200592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha