زیرساخت های عقب مانده استان البرز با اقدام جهادی مرتفع می شود/ رصد شبانه روزی فعالیت مسئولان البرزی

عبداللهی با اشاره به اهمیت رصد شبانه روزی فعالیت مسئولان البرزی گفت: زیرساخت های عقب مانده استان البرز با اقدام جهادی مرتفع می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» طی نشست قرارگاه اجتماعی استان البرز که پنجشنبه ۶ مرداد در استانداری البرز برپا شد گفت: یکی از برنامه های جدی و مورد پیگیری جمع آوری سند راهبردی و ساماندهی معتادان متجاهر است.

 

استاندار البرز افزود: استانداردسازی سکونت گاه های غیررسمی و پیشگیری از رشد سکونت گاه های غیررسمی از جمله برنامه های اجرایی در حال پیگیری است.

 

وی با اشاره به اهمیت نظارت بر عملکرد مدیران و مسئولان اجرایی دستگاه های مختلف سطح استان اظهار کرد: مدیران و مسئولان دستگاه های اجرایی با هدف کسب رضایتمندی مردم تمام اهتمام خود را در نظر داشته باشند. 

 

وی ادامه داد: عملکرد مدیران استانی با توجه به اهمیت کسب رضایت عموم مردم و تحقق مطالبات آنان با جدیت رصد می گردد. 

 

برپایی نشست های چهارشنبه با محوریت مساجد در محلات به صورت هفتگی

 

عبداللهی از فعالیت های جهادی به عنوان راهبرد اجرایی با هدف تحقق و پاسخگویی به مطالبات مردم یاد کرد و گفت: اقدام فعالیت های جهادی وابسته به بودجه و هزینه لازم نیست بلکه باور به اهمیت رشد کار و هم افزایی برای این مهم ضرورت کار اجرایی با همت مسئولان است. 

 

استاندار البرز با اشاره به اهمیت استمرار برپایی نشست های چهارشنبه با محوریت مساجد در سطح محلات به صورت هفتگی خاطرنشان کرد: پیگیری مطالبات و خواسته های مردم در جریان دیدارهای چهره به چهره روزهای چهارشنبه انجام می شود که طی آن با هدف محرومیت زدایی از محله ها جذب اعتبارات انجام می گردد. 

 

 

 

 

کد خبر 1200593

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha