تقویت مطالبه گری رویکرد فعالیت های جهادی است

سرهنگ جهانبخش گفت: تقویت مطالبه گری و محرومیت زدایی هدف فعالیت های جهادی است.

سرهنگ« احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: فعالیت های جهادی در طول سال با شناسایی محرومیت ها توسط جهادگران برگزار می شود.

 

مسئول بسیج سازندگی لرستان افزود: خدمت به مردم،  تقویت مطالبه گری و محرومیت زدایی هدف فعالیت های جهادی است.

 

وی در ادامه با اشاره به برگزاری سومین اجلاسیه مجمع جهادگران ادامه داد:  شش نفر از مسئولین کارگروه‌های استان لرستان به عنوان عضو منتخب کارگروه های تخصصی کشور انتخاب شده  است.

 

جهانبخش افزود: در همین راستا نشست تخصصی به دعوت سردار زهرایی و  با موضوع ماموریت‌ها، انتظارات و همچنین مصاحبه تخصصی برای تعیین ارکان‌ها در روز پنج شنبه ۶ تیر ماه مرداد در مرکز مطالعات و حرکت‌های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور برگزار می شود .

 

مسئول بسیج سازندگی لرستان افزود:  افراد و اعضای منتخب کارگروه‌ها متشکل از جهادگر سجاد سیفی، منتخب کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل و امدادرسانی، جهادگر بهروز میر، منتخب کارگروه کشاورزی عشایری و دامپروری و آبخیزداری، جهادگر مهیار صادقی منتخب کارگروه تخصصی مقابله با آسیب‌های اجتماعی، جهادگر علی بنی هاشمی منتخب کارگروه آموزش تحصیلی و جهادگر احمد کاظمی منتخب کارگروه تخصصی هنر و رسانه جهادی  است که به جهت مطالبه‌گری  و محرومیت زدایی در استان لرستان و همچنین در سطح کشور به این کارگروه‌ها ورود پیدا کردند.

کد خبر 1200618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha