دولت مصمم به رفع مشکلات مردم به ویژه ساکنان مهر است

ساداتی نژاد گفت:دولت مصمم به رفع مشکلات مردم به ویژه ساکنان مهر است.

به گزارش خبرنگار خبرنگار شبستان از ملایر "سیدجواد ساداتی‌نژاد" امروز در دیدار با ساکنان منطقه مسکن مهر ملایر گفت: دولت مصمم به رفع مشکلات مردم به ویژه ساکنان مهر است.

 

وزیر جهاد کشاورزی ملایر با اشاره به برنامه های دولت برای رفع مشکلات مسکن افزود: دولت گام‌های مهمی در راستای احداث مسکن برای مردم و محرومان برداشته و در قالب طرح نهضت ملی مسکن این اقدامات در دست اجرا است.

 

مجید فرجی نیز گفت: ساکنان این منطقه مشکلات زیادی از جمله ترانشه‌ها دارند که باید از طریق وزارت راه و شهرسازی اقدام ویژه‌ای صورت گیرد.

 

شهردار ملایر با بیان اینکه در منطقه مسکن مهر ملایر تعداد  زیادی از شهروندان ساکن هستند تصریح کرد: ساکنان این منطقه دارای مشکلات دیگری همچون زیرساخت‌ها، مدارس، مرکز درمانی، ترانشه‌ها، عابر بانک و دیگر خدمات شهری هستند که در اولویت باید رفع شوند.

 

در ادامه  ساداتی‌نژاد به عنوان نماینده ویژه رئیس جمهور،  در میز ارتباطات مردمی در فرمانداری ملایر با 15 تن از مردم شهرستان ملایر دیدار کرد.

 

این افراد  به عنوان نماینده بخش‌های مختلف مسائل، مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات خود را به وزیر جهاد کشاورزی و نماینده ویژه دولت مطرح کردند.

 

کد خبر 1200626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha