شرکت خودروسازی بروجرد راه اندازی می شود

جهانی با اشاره به تلاش های به عمل آمده برای راه اندازی شرکت خودرو سازی بروجرد، گفت: راه‌اندازی مجدد شرکت خودروسازی بروجرد پس از سال ها تعطیلی موجب رونق تولید و توسعه اشتغال در لرستان می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی جهانی» امروزبازدید از کارخانه زاگرس خودرو بروجرد در جمع خبرنگاران، افزود: احیای ظرفیت های راکد مانده در عرصه تولید بستررونق اشتغال و تولید است.

 

وی با بیان اینکه لرستان دارای ظرفیت‌های خوبی برای تولید و اشتغال است، افزود: تلاش می شود با جذب فرصت های سرمایه گذاری و حمایت های دولتی از این ظرفیت ها برای رونق تولید و اشتغال بهره گرفته9 شود.

 

مدیرکل تعاون، کار ورفاه اجتماعی لرستان ادامه داد: راه انداطی مجدد شرکت خودرو سازی بروجد و اشتغالزایی  یک هزار و ۲۰۰ نفر در این شرکت امیدوار کننده است.

 

وی با اشاره به اینکه شهرستان بروجرد و لرستان دارای نیروهای متخصص و آماده به کار است، اظهار داشت: انتظار داریم با توجه به تلاش های به عمل آمده در حوزه اشتغال در این شرکت،  نیروهای بومی منطقه به کار گیری شوند.

 

جهانی ادامه داد: در این سه سایت مجموع تولید داخلی به ۳۵ درصد می سد، اما تلاش بر این است که افزایش تولید تا ۴۵ درصد داشته باشیم.

 

وی افزود: با فعال شدن شرکت فردا موتورز که جایگزین عظیم خودرو بروجرد شده است میزان تولید داخل به ۳۵ درصد می رسد و زنجیره تولید خودرو در بروجرد تکمیل خواهد شد.

 

توسعه بستر  اشتغال جوانان باید مورد توجه قرار گیرد

 

امام جمعه اشترینان نیز در این نشست با تاکید بر اینکه رفع مشکل اشتغال جوانان ارزشمند است گفت: راه اندازی مجدد شرکت خودرو سازی یک اقدام خوب در منطقه محروم اشترینان و بروجرد است.

 

حجت الاسلام مهدی زیدعلی بیرانوند بیان کرد: مردم قدر دان خدمات مسووولان هستند و مسوولان نیز از سرمایه گذاران که برای تولید و اشتغال اقدام می کنند حمایت خواهند کرد.

 

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس نیز در این نشست خبری با رسانه ها گفت: بزرگترین خدمت به نظام، خدمت به مردم است. اشتغال و رفع معظل بیکاری از مطالبات مردم و رهبری است.

 

فاطمه مقصودی  اظهار کرد: پیگیر رفع مشکل تعطیلی کارخانجات در شهرستان بروجرد هستیم در این راستا با مسئولان استانی و کشوری رایزنی داشته و خواهیم داشت

کد خبر 1200632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha