اندیشه انقلاب اسلامی، شیعه منفعل را به شیعه مقتدر تبدیل کرد

سروری با بیان اینکه اندیشه انقلاب اسلامی، شیعه منفعل را به شیعه مقتدر تبدیل کرد؛ گفت: امروز این خصوصیت را در لبنان، عراق، سوریه، یمن و... می توان دید که قدرت منطقه ای آمریکا را به استهزا کشانده و مسخره کرده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، «پرویز سروری» امروز پنج شنبه (۶ مرداد) در نشستی که با حضور آیت الله سید مصباح عاملی، مدیر حوزه علمیه خراسان و حجت الاسلام و المسلمین مظفری، رئیس دیوان عدالت اداری در محل مرکز مدیریت این حوزه برگزار شد، بیان کرد: امروز نقش حوزه های علمیه بسیار مهم و تاثیرگذار است اما اکنون از این مجموعه استفاده حداقلی می شود.


رئیس شورای عالی استانها افزود: اندیشه انقلاب اسلامی، شیعه منفعل را به شیعه مقتدر تبدیل کرد؛ امروز این خصوصیت را در لبنان، عراق، سوریه، یمن و... می توان دید که قدرت منطقه ای آمریکا را به استهزا کشانده و مسخره کرده است.


وی با اشاره به آمادگی مردم جهان برای دریافت آموزه های دین، اظهار کرد: ظرفیت بزرگی در تفکر شیعه هست که اگر به دلهای مردم برسد فضاهای زیادی را می توان ایجاد کرد.


سروری تصریح کرد: به همین دلیل استکبار تلاش می کند مدلی برای اسلام ایجاد کند که تفکر اسلام ناب را به حاشیه ببرد و از سوی دیگر اندیشه ضد اسلامی را با سرمایه عظیمی برای مقابله با تفکر اسلام انقلابی ترویج می کند؛ اینجاست که حوزه های علمیه باید نقش خود را ایفا کنند.


رئیس شوراي عالي استانها تاکید کرد: امروز هجمه سراسری ضد اسلامی را کسی جز متولیان و معلمان واقعی این تفکر یعنی حوزه های علمیه و علمای دین نمی تواند پاسخ دهد.

انتهای پیام/

کد خبر 1200633

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha