گروه های جهادی متعلق به انقلاب و مردم هستند

آقاخانی کار جهادی را برخواسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری دانست وگفت: گروه های جهادی متعلق به سازمان و یا ارگان خاصی نبوده و این گروه ها متعلق به انقلاب و مردم هستند.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «حامد آقاخانی» در همایش مجامع و کارگروه‌های تخصصی جهادی استان سمنان با حضور اعضا شوراهای شهرستانی و کارگروه‌های تخصصی و مجمع استان با بیان اینکه تفکر خدمت برخواسته از یک دغدغه برای حل مشکل است گفت: کار جهادی برخواسته از تفکر خدمت رسانی و عدالت محوری است.

 

جانشین مرکز مطالعات و حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور با اشاره به اینکه گروه های جهادی متعلق به سازمان و یا ارگان خاصی نبوده  اظهارداشت: این گروه ها متعلق به انقلاب و مردم بوده و هدف از آن نیز تنها خدمت رسانی است.

 

وی  با تأکید براینکه کارگروه های تخصصی بازوان مجمع استان برای تسهیل در خدمت رسانی و هدایت درست عملیات جهادی است  ادامه داد: کار شما نباید از مسیر اصلی منحرف شودونیاز است همراه با مراقبت و چارچوب بندی های فرهنگی باشد تا از انحراف از مسیر اصلی جلوگیری شود.

 

 آقاخانی تصریح کرد: شناسایی ظرفیت و توانمندی ها و پای کار آوردن آنها در جهت خدمت رسانی کار شما در مجامع جهادی در شهرستان ها است.

 

جانشین مرکز مطالعات و حرکت های جهادی سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: بسیج سازندگی نباید درگیر ساختارها و تشکیلات اداری شود زیرا کار جهادی یک کار خودجوش و مردمی است.

کد خبر 1200659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha