ملت ایران آگاه است و فریب دشمن را نمی‌خورند

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه غرب باید بداند امروز ملتی به مراتب آگاه‌تر داریم و اجازه نمی‌دهند غرب گرایان به این خواسته شیطانی خود برسند، گفت: اکثریت ملت ایران اسلامی خواهان انقلاب اسلامی هستند چرا که این انقلاب استکبار را به ذلت کشاند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۶مرداد) در یادواره شهید شیخ فضل الله نوری که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد نور برگزار شد، از شهید فضل الله نوری به عنوان افتخار عالم اسلام یاد و اظهار کرد: در ۵۷هزار منبر علی(ع) لعن می شد اگر امروز برای تجلیل از غدیر و بازشناسی این واقعه تاریخی و بازخوانی خطبه غدیر حرکت می کنیم برای این که آن تاریخ را اصلاح کنیم.

 

نماینده ولی فقیه درمازندران با بیان اینکه باید برای بازشناسی خادم از خائن در  طول تاریخ قدم برداریم، گفت: باید با سیاست کتمان و تحریف شخصیت ها مقابله کنیم. تحریف چهره های خادم زیبنده نیست.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه شهید شیخ فضل الله نوری خادم گمنام و مظلوم بودند که در حق این شهید والامقام جفا شده است و اجازه ندادند صدای این عالم مجاهد به ملت برسد، افزود: شهید فضل الله نوری پایه گذار مشروطه بود و به جرم این که با جریان غرب گرای مشروطه همراهی نکرد ضد مشروطه قلمداد شد و به دار آویخته شده است.

 

وی به تعبیر مقام معظم رهبری درخصوص شیعه انگلیسی و انقلابی انگلیسی اشاره کرد و گفت: امروز نیز عده‌ای معتقدند باید قطب و قدرت آمریکا را باور کنیم و خود را با نظم جهانی آمریکا تطبیق دهیم و با آن کنار بیاییم و تمام زحمات انقلبایون و شهدا را فدا می کنند چرا که یا خائن هستند یا جاهل که ندانسته در زمین دشمن بازی می کنند تا صدای آزادی خواهی را خاموش و ایران اسلامی را به نوکری غرب درآورند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با تاکید براینکه غرب باید بداند امروز ملتی به مراتب آگاه‌تر داریم و اجازه نمی‌دهند غرب گرایان به این خواسته شیطانی خود برسند، ادامه داد: اکثریت ملت ایران اسلامی خواهان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند چرا که این انقلاب استکبار را به ذلت و خواری کشانده است.

 

وی با بیان اینکه باید نسبت به تاریخ گذشته بازشناسی خادم از خائن داشته باشیم، افزود: باید تاریخ تحلیل شود و در پرتو آن برای امروز درس و عبرت بگیریم  و اجازه ندهیم خادمان به سیاست تحریم و کتمان منزوی بشوند و خائنان مناصب را در دست بگیرند و موج سواری کنند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی به آیه ۵۴سوره مائده اشاره و بیان کرد: اگر کسی روزی از مسیر حق، دین، انقلاب دینی و اسلامی پشیمان شود خیال نکند دنیا بهم می ریزد.

کد خبر 1200670

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha