توان ساخت ۶ نوع واکسن کرونا را داریم

عین اللهی با اشاره به تقدیم ۳۰۰ شهید مدافع سلامت در مقابله با کرونا گفت: با تلاش دانشمندانایرانی هم اکنون توان لازم برای ساخت ۶ نوع واکسن داخلی در کشور وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از همدان، بهرام عین ‌اللهی در شورای اداری شهرستان رزن برطرف شدن مشکلات موجود کشور  را در گرو همکاری، تلاش و  احساس مسئولیت همگانی دانست و گفت: در جلسات اخیر ژنو، ایران را کشور موفق در حوزه سلامت عنوان کردند و این مرهون ایثارگری‌ها در عرصه‌های مختلف است.

وی با بیان اینکه تلاش سربازان حوزه سلامت فراموش‌نشدنی است، افزود: دشمن پیش از همه‌گیری کرونا سعی در تخریب و نشان دادن کادر سلامت کشور به عنوان مخالفان آرمان‌ها را داشت و در تبلیغات سوء به این امر می‌پرداخت که موفق شدیم.

عین‌اللهی اضافه کرد: در همه‌گیری کرونا کادر بهداشت و درمان کشور با ایثار و مجاهدت خود نگذاشتند بیماری روی زمین بماند و با تمام وجود از جان هموطنان خود دفاع کردند.

وی با بیان اینکه حوزه سلامت ۳۰۰ شهید گرانقدر در مقابله با کرونا تقدیم کرده،  گفت: با تلاش دانشمندان کشورمان هم اکنون زیرساخت‌ها و توان لازم برای ساخت ۶ نوع واکسن داخلی در کشور فراهم است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: بیمارستان در حال احداث شهرستان رزن هم اکنون ۸۰ درصد  پیشرفت فیزیکی دارد و برای تکمیل آن ۳۰۰ میلیارد تومان مصوب شده که قول می‌دهم تمام این‌ مبلغ محقق شود.

به گزارش شبستان، رئیس جمهور و هیئت دولت در سی امین سفر استانی خود، امروز به استان همدان سفر کرده است. وی ضمن دیدار با مردم شهرهای کبودراهنگ و همدان، بازدید از برخی پروژه‌ها، دیدار با نخبگان، شورای اداری استان، بازدید سرزده و برگزاری نشست خبری را در برنامه سفر یک روزه خود به همدان دارد.

در هر شهرستان یکی از وزرا به نمایندگی از هیئت دولت حضور یافته است. نمایندگان دولت ضمن دیدار مستقیم با مردم و بازدید از طرح ها و بررسی مشکلات و مسائل، نتیجه کار را برای جمع بندی و تصمیم گیری در جلسه شورای اداری استان همدان با حضور رئیس جمهور مطرح می‌کنند.

 

کد خبر 1200691

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha