توزيع ۷۰ دستگاه كولر و یخچال نيازمندان تحت حمایت بندرامام

عبیاوی گفت: طی مراسمی با مسئولان تعداد ۷۰ دستگاه كولر و یخچال بین مددجویان تحت حمایت این نهاد در شهرستان بندرامام توزیع شد.

«ناجی عبياوی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز، از توزيع 70 دستگاه كولر و یخچال نيازمندان تحت حمایت بندرامام خبر داد و اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی، شرکت‌های دولتی و خصوصی و خیران می‌توانند با مراجعه به دفاتر کمیته امداد در شهرستان‌ و ارائه کمک‌های مالی در حد توان، زمینه رفع مشکلات نیازمندان به تامین لوازم ضروری از جمله لوازم سرمايشی نیازمندان را فراهم سازند.

 

قائم مقام كميته امداد خوزستان افزود: پس از پایش و نیازسنجی صورت گرفته، این دستگاه‌ها بین مددجویان نیازمند و فاقد وسایل سرمایشی توزیع و در اختیار آنها قرار گرفت.

 

وی اضافه کرد: با توجه به گرمای شدید در فصل تابستان و لزوم استفاده از وسایل سرمایشی، کمیته امداد بر این اساس متناسب با شرایط مددجویان تلاش دارد که نیازهای اساسی آنها را برطرف کند.

 

عبیاوی تصریح کرد: این تعداد کولر بین مددجویان تحت حمایت استان خوزستان که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودندو با اولویت ساکنان مناطق محروم توزیع شد.

 

وی عنوان کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان به دست نیازمندان برسانند.

 

قائم مقام کمیته امداد خوزستان یاد آور شد: این تعداد دستگاه کولر با پيگيری نماينده مجلس و فرماندار شهرستان ماهشهر و همکاری شورای راهبردی پتروشیمی انجام شده است.

 

کد خبر 1200717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha