۱۰ شهرستان فارس درگیر سیل شده اند

خوبیار گفت: ۱۰ شهرستان فارس درگیر سیل شده اند که شامل شیراز، گراش، نی ریز، فراشبند، ممسنی، کازرون، خرمبید، سپیدان و ... هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی خوبیار»، امشب (پنج شنبه ۶ مرداد) در حاشیه ستاد مدیریت بحران فارس در جمع خبرنگاران گفت: ۱۰ شهرستان فارس درگیر سیل شده اند که شامل شیراز، گراش، نی ریز، فراشبند، ممسنی، کازرون، خرمبید، سپیدان و ... هستند.
معاون امداد و نجات هلال احمر فارس افزود: هلال احمر فارس ۲۷ شعبه دارد و از ۱۰ روز قبل در حالت آماده باش کامل هستند و تیم های امدادی و امدادگران تخصصی سیلاب در مراکز شعب ما آماده پاسخگویی به حوادث ناشی از سیل هستند‌
وی اضافه کرد: تمامی خودروها و بالگرد امدادی و سگ های نجات و انبارهای امدادی آماده و شارژ هستند و در صورت نیاز و حادثه پاسخگو خواهیم بود.
خوبیار اعلام کرد: ۲ روستای داراب تخلیه شده و یک هزار و ۴۸۹ حادثه دیده در سیل در استان داشتیم و به ۴۹۷ نفر امدادرسانی شامل ۱۱۱ خانوار امدادرسانی شده و ۵۲ تیم عملیاتی با ۴۲ نیرو و ۳۷ خودروی عمیاتی این اقدامات را انجام داده اند و ۳۰۶ نفر اسکان داده شدند و از شب گذشته ۸۰۶ پرس غذای گرم توزیع شده است.
وی ادامه داد: اقلام امدادی نیز توزیع شده و دغدغه ما شهرستان شیراز است چون مقدار توان امدادی ما به نسبت جمعیت شیراز کمتر اسا و برای رفع آن از توان آفرود و گروه های همسو استفاده کنیم.
کد خبر 1200718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha