اعلام وضعیت اضطراری در مناطق عشایری فارس

کریمی گفت: در مناطق عشایری فارس، وضعیت اضطراری اعلام شده و تمام ادارات امور عشایر در استان نیز با هدف مقابله با خسارات ناشی از سیل به صورت آماده باش درآمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالحمید کریمی»، امروز (جمعه 7 مرداد) با اشاره به وقوع سیل اخیر در فارس در جمع خبرنگاران گفت: تمام ادارات امور عشایر در شهرستان های فارس برای مواجهه با سیل در حالت آماده باش کامل هستند.

مدیرکل امور عشایر فارس ادامه داد: جلسه ارزیابی بارش های 24 ساعت گذشته در کمیته مدیریت بحران اداره کل امور عشایر فارس برگزار شده و به واحدهای اجرایی و ادارات شهرستانی، اقدامات پیشگیرانه در پی شدت بارش ها به خصوص در مناطق شمالی و شمال شرقی فارس ابلاغ شده است.

وی اضافه کرد: در مناطق عشایری فارس، وضعیت اضطراری اعلام شده و تمام ادارات امور عشایر در استان نیز با هدف مقابله با خسارات ناشی از سیل به صورت آماده باش درآمده اند.

کریمی تاکید کرد: سرکشی به مناطق عشایری فارس در اولویت است و تا دوشنبه هفته جدید ادامه خواهد یافت و عشایر در برخی مناطق استان در مناطق امن اسکان داده شده اند و سپاه عشایر و جمعیت هلال احمر فارس مشغول کمک رسانی به عشایر هستند.

وی تصریح کرد: لازم است تا عشایر فارس، توصیه ‌های مدیریت بحران استان را جدی بگیرند و از تردد و اطراق و تجمع در کنار حاشیه رودخانه ها، مسیل ها، دامنه کوه ها و آبراهه ها جدا خود داری داشته باشند.

کد خبر 1200802

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha