مسئولین باید در میان مردم حضور پررنگ تری داشته باشند

حاجی بگلو ضمن تاکید بر حضور میدانی مسئولین در میان مردم؛ گفت: مسئولین این روش را به عنوان روش مردمی و در کنار مردم بودن را مد نظر قرار دهند و حضور خود را در میان مردم پررنگ تر کنند.

«موسی الرضا حاجی بگلو» در حاشیه بازدید میدانی از ۲۲ روستای بخش مرکزی مشهد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان، هدف اصلی از بازدیدهای خود در روستاهای شهر مشهد را در میان مردم بودن و از نزدیک مشاهده کردن مشکلات آنها عنوان کرد و گفت: در برخی از بازدیدهایی که در روستاها صورت می گیرد، مشکل آن روستا نیاز به اعتبار ندارد بلکه با پیگیری، مشکلات و معضلات روستا قابل حل می باشد و این نشان از عدم مدیریت است که اگر مدیریت صحیح و درست انجام شود، مشکلات خیلی سریع حل می شود. 

 

رئیس شورای شهرستان مشهد ضمن تاکید بر حضور میدانی مسئولین در میان مردم؛ بیان کرد: مسئولین این روش را به عنوان روش مردمی و در کنار مردم بودن را  مد نظر قرار دهند و حضور خود را در میان مردم پررنگ ترکنند که اگر این حضور پررنگ تر باشد، مردم احساس می کنند مسئولین در کنار آنها هستند.

 

وی اظهار داشت: حتی اگر در بعضی مواقع نتوانیم کاری برای مردم انجام دهیم اما همین حضور، به آنها احساس دلگرمی می دهد که مسئولین در کنار آنها و پیگیر مطالبات آنها هستند و این پیگیری قطعا تاثیر گذار است و اگر این احساس به مردم دست ندهد هزاران ریال اعتبار را اگر در اختیار مدیرانی که پای کار مردم نیستند قرار دهیم، جز نابودی این هزینه ها و عدم اعتماد مردم به مسئولین کار دیگری انجام ندادیم.

 

حاجی بگلو گفت: لذا باید این به عنوان یک الگو و مسئله مهم مدیریتی مد نظر مسئولین قرار گیرد و حضور در بین مردم را جزو اولویت های اولیه خود قرار دهند و بدانند اگر امروز مدیر شدند وظیفه سنگینی را بر دوش دارند و قدردان این مسئولیت باشند چون انتخاب برای خدمت به مردم هم دنیا و هم آخرت خوبی به همراه خواهد داشت و اگر قطعا بد عمل کنند نه دنیا و نه آخرت خواهند داشت. 

 

سخنگوی شورای شهر مشهد بیان کرد: اولویت من و همکارانم این است که در میان مردم باشیم، مشکلات را از نزدیک ببینیم و پیگیری کنیم از اینرو به دنبال تغییر فرآیند حضور مسئولین در میان مردم هستیم تا این تغییر در مسئولین و نمایندگان مردم در حوزه شهری و حوزه پارلمان محلی و ملی شکل گیرد و به عنوان الگوی مدیریتی کلید بخورد. 

 

وی با بیان اینکه شهرستان مشهد دارای سه بخش مرکزی، رضویه و احمدآباد است؛ افزود: ابتدا ما بازدیدهای خود را از این سه بخش شروع کردیم و امروز حدود ۲۲ روستا را بازدید کردیم؛ معمولا در هفته یک روز کاری خود را به روستاهای شهرستان مشهد برای بازدید اختصاص داده ایم تا مشکلاتی که در این روستاها مشاهده می کنیم از طریق مدیران استانی و کشوری تا حد امکان پیگیری کنیم و بتوانیم نتایج خوبی برای این روستاها رقم بزنیم.

انتهای پیام/

 

کد خبر 1200833

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha