جانفشانی نیروهای امنیتی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان شده است

ماموستا رستمی گفت: بصیرت و جانفشانی نیروهای امنیتی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان و دست‌درازی آنان به کشورمان شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، ماموستا فایق رستمی امام جمعه سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر سنندج با اعلام اینکه آب مایه حیات، توسعه و آبادانی کشور است، اظهار کرد: این مایه حیاتی نقش مهمی در زندگی انسان و جانداران دارد، بنابراین صرفه‌جویی در استفاده از آب اهمیت دارد.

 

 

وی افزود: همه ما باید در استفاده از آب، برق و گاز دلسوز و به فکر هم‌نوعان خود باشیم.

 

 

رستمی اعلام کرد: اگر نسبت به استفاده درست از نعمت‌های خدادادی بی‌توجه باشیم و قدر آن را ندانیم، به طور قطع در آینده با مشکلات زیادی مواجه می‌شویم.

 

 

امام جمعه سنندج بیان کرد: امنیت نعمت مهمی است که اگر امنیت نباشد، رفاه و توسعه هم نخواهد بود، پس باید قدردان امنیت موجود در کشورمان و زحمات نیروهای نظامی باشیم، چراکه بصیرت و جان‌فشانی نیروهای امنیتی مانع عملی شدن توطئه‌های دشمنان و دست‌درازی آنان به کشورمان شده است.

 

 

ماموستا رستمی با بیان اینکه سلامتی هم نعمت بزرگی است که باید قدر آن را بدانیم، اعلام کرد: لازم است همه به توصیه‌های پزشکان و دانشگاه علوم پزشکی عمل کنیم تا ریشه ویروس کرونا و بیماری‌هایی مثل وبا، برای همیشه در کشورمان خشکانده شود.

 

 

وی به دیدار روحانیون اهل سنت و تشیع استان با رهبر معظم انقلاب در چند روز اخیر اشاره و عنوان کرد: رهبری در این دیدار، به مسائل مختلفی از جمله نماز جمعه و جماعات اشاره داشتند و بر لزوم رفع مشکلات و دغدغه‌های اقتصادی مردم تاکید کردند.

کد خبر 1200845

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha