ورزشگاه سه هزار نفری شیروان سال آینده به بهره برداری می رسد

مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به نیاز دومین شهرستان خراسان شمالی و اهمیت جایگاه ورزش و ورزشکاران و از سویی اهمیت ورزش، ورزشگاه سه هزار نفری شیروان سال آینده به بهره برداری می رسد.

«اسماعیل احمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارکرد: با اعتبارات سفر هیئت دولت به خراسان شمالی، ورزشگاه سه هزار نفری شیروان که ساخت آن چندین سال است متوقف مانده، مجدد تسریع می گیرد تا بتوان میزبان خوبی برای مسابقات ملی و کشوری در این شهرستان باشیم.

 

 مشاور وزیر و سرپرست حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان عنوان کرد: با توجه به اهمیت و جایگاه ورزش، سایر طرح ها هم بازدید شده و با تخصیص اعتبارات و بهره برداری آن شاهد تحول و توسعه خوبی در ورزش شهرستان خواهیم بود تا عقب ماندگی سال های گذشته جبران شود.

 

احمدی با اشاره به برگزاری نخستین المپیاد ورزشی شهرستان شیروان خاطرنشان کرد: 6 هزار ورزشکار در 36 رشته ورزشی مختلف زیر نظر 33 هیات ورزشی طی 16 روز طلایی فعالیت داشتند و جای افتخار دارد که شور و نشاط خاصی بین ورزشکاران ایجاد شد.

 

وی با اشاره به زحمات مسئولان جهت برگزاری بهتر این المپیاد تصریح کرد: این المپیاد تمرین خوبی بود که ورزشکاران شهرستان انجام دادند تا جهت مراتب بالاتر آماده شوند و خانواده ها، مربیان و داوران مسابقات را به خوبی پشتیبانی کردند و اتفاق خوبی در شهرستان رقم خورد و سال های آینده با شکوه تر و با حضور بیشتر ورزشکاران برگزار شود.

 

وی بیان کرد: حضور پرشور و گسترده ورزشکاران در المپیاد بسیار عالی بود و پس از دو سال از شیوع کرونا حکایت از برنامه ریزی خوب مجریان و دست اندرکاران شهرستان دارد و نشان می دهد که سایر شهرستان ها هم می توانند از این المپیاد الگو بگیرند.

 

 

کد خبر 1200860

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha