استاندار اصفهان به فریدونشهر بیاید

حجت الاسلام شامحمدی از انتظار حضور استاندار اصفهان همانند رئیس جمهور در نقاط محروم حضور یابد، از استاندار برای حضور در شهرستان فریدونشهر در هفته آینده دعوت کرد تا برای تحقق توسعه عادلانه گامی برداشته شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از فریدونشهر ، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر فریدونشهر با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در دیدار با ائمه جمعه سراسر کشور گفت: عدالت و توسعه از مطالبات انقلاب اسلامی است که باید در نماز جمعه انجام شود و جامعه نیاز به توسعه عادلانه  و نه مانند غرب دارد. 
امام جمعه فریدونشهر با انتقاد از توسعه کشور بدون عدالت و متفاوت بودن توسعه در شهرهای استان با مرکز استان یا روستاها بیان کرد: رسیدگی به محرومان، رفع فقر، داشتن زندگی آرام و بدون دغدغه و داشتن یک زندگی معنوی از مطالبات  انقلاب اسلامی است و توسعه ناعادلانه در توزیع امکانات در شهر ها و روستاها رخ داده است.
وی از استاندار اصفهان برای مهمانی سر زده از شهرستان فریدونشهر در هفته آینده دعوت کرد و
 افزود: استاندار به شهرستان فریدونشهر بیاید و باز همه مناطق پیشکوه و پشتکوه و غرب و شرق آن که مناطق متفاوتی دارد، بازدید کند، دولت  یکسال که استقرار یافته است و انتظار حضور استاندار در مناطق محروم همانند رئیس جمهور برای دیدن مشکلات می رود.
حجت الاسلام شامحمدی با یاد آوری اینکه امام حسین (ع) برای برپایی امر به معروف و نهی از منکر قیام کرد، تبیین کرد: دامنه امر به معروف و نهی از منکر وسیع است و می توان عدالت، حیا، غیرت و استقلال کشور و مواسات و برابری را معروف و بی حیایی، وابستگی به دشمن را منکر تعریف کرد.
امام جمعه فریدونشهر برپایی  عدالت را بزرگترین معروف توصیف کرد و ادامه داد: امر به دو معروف عدالت در بعد اقتصادی و حیا در بعد فرهنگی لازمه حیات امروز جامعه است و منکر جایگزین معروف می شود.
وی با بیان اینکه در برهه ای از تاریخ انقلاب اسلامی تفسیر نادرستی از امر به معروف و نهی از منکر شده است، تاکید کرد: کوچکترین اثر امر به معروف و نهی از منکر این است که جامعه یادش نمی رود ، معروف چیست و لذا امر به معروف و نهی از منکر در هیچ شرایطی از مسلمانان ساقط نمی شود تا هیچ معروفی منکر نشود./

کد خبر 1200877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha