۶۳۰ امدادگر جمعیت هلال احمر فارس به مناطق دچار سیلاب امدادرسانی می کنند

درویشی گفت: ۱۴۵ تیم امدادی با بیش از ۶۳۰ امدادگر جمعیت هلال احمر فارس با بیش از ۱۲۰ خودروی عملیاتی در حال امداد رسانی به مناطق دچار سیلاب استان هستند و حدود ۱۴۰ تن اقلام امدادی و زیستی به این مناطق ارسال شده و یا در حال توزیع است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «حسین درویشی»، امروز (جمعه 7 مرداد)  در حاشیه ستاد مدیریت بحران فارس در جمع خبرنگاران گفت: در نیمه شرقی استان فارس دچار سیل و آبگرفتگی در 20 شهرستان بودیم و در غرب نیز سیلاب باعث آبگرفتگی منازل شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر فارس افزود: بیشترین مشکل سیلاب در داراب، بختگان و سرچهان بوده و 2 روستا در داراب و 2 روستا در بختگان تخلیه و اسکان اضطراری داده شدند.

وی اضافه کرد: 145 تیم امدادی با بیش از 630 امدادگر جمعیت هلال احمر فارس با بیش از 120 خودروی عملیاتی در حال امداد رسانی به مناطق دچار سیلاب استان هستند و حدود 140 تن اقلام امدادی و زیستی به این مناطق ارسال شده و یا در حال توزیع است.

درویشی اعلام کرد: امدادگران در مرکز بختگان اکنون حضور دارند و انبارهای امدادی شارژ هستند و امروز صبح اقلام امدادی برای شهرستان با کمک ارتش و سپاه ارسال شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر بیشترین مشکل در بختگان است و کامیون هایی برای ارسال اقلام اعزام شده اند و اسکان اضطراری انجام می شود و از مردم تقاضا داریم در محل سیلاب برای تماشا قرار نگیرند و تا پایان روز دوشنبه هفته جدید از تردد غیر ضروری در جاده ها پرهیز کنند.

کد خبر 1200897

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha