آبفا فارس برای مقابله با سیلاب در آماده باش کامل است

صادق پور گفت: بخش های مختلف شرکت آبفا فارس از چند روز قبل و با هدف ایفای نقش برای مقابله با بحران ناشی از سیلاب به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علی جان صادق پور»، امروز (جمعه 7 مرداد) با اشاره به بارش ها و سیلاب استان فارس در جمع خبرنگاران گفت: بخش های مختلف شرکت آبفا فارس از چند روز قبل و با هدف ایفای نقش برای مقابله با بحران ناشی از سیلاب به حالت آماده باش کامل درآمده اند.

مدیرعامل شرکت آبفا فارس افزود: ستاد بحران شرکت آبفا فارس برای پیشگیری و رفع حوادث ناشی از سیل در تاسیسات آبرسانی و تاسیسات دفع بهداشتی فاضلاب در آماده باش قرار دارد.

وی اضافه کرد: علاوه بر مدیر عامل شرکت آبفا فارس، قائم مقام، معاونین و مدیران تخصصی، مدیر دفتر مدیریت بحران، مدیران، کارکنان و کارشناسان ذیربط در شهرستان ها و مدیران پشتیبانی و روابط عمومی در ستاد بحران شرکت آبفا فارس برای رسیدگی به حوادث احتمالی در آماده باش کامل هستند.

صادق پور اعلام کرد: سیلاب تاکنون به تاسیسات آبرسانی داراب، فسا، بختگان، کازرون و فراشبند خسارت زیادی وارد کرده و آب چند شهر و روستای این شهرستان ها نیز قطع شده اما با پیگیری ستاد بحران شرکت آبفا فارس و مدیران و کارکنان این شرکت و امور و ادارات تابعه، مشکل رفع و آب مناطق وصل شده است.

کد خبر 1200901

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha