اختصاص بیش از ۱۰۰ تن کالا توسط جمعیت هلال احمر کشور

حاجی زاده گفت: سازمان هلال احمر بالغ بر ۱۰۰ تن کالای استراتژیک سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از افراد آسیب‌ دیده از سیل اختصاص داده که در حال تهیه تریلر برای اعزام به تهران هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، کیامرث حاجی‌ زاده از جاده یاسوج به شیراز( گردنه مله شوره) و همچنین عشایر گرگو بازدید کرد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به افزایش چشم‌ گیر بارش باران خصوصا در مناطق گرمسیری گچساران، گفت: خوشبختانه با همکاری و همراهی مردم تاکنون خسارت جانی نداشته‌ایم.

 

وی بیان کرد: بارش‌ها به بخش کشاورزی، باغات و آبزی‌ پروری خسارت وارد کرده که جبران می‌ شود.

 

حاجی زاده با بیان اینکه تمام محورهای مواصلاتی کهگیلویه و بویراحمد باز است، گفت: محور باغچه سادات که براثر رانش زمین مسدود شده بود با تلاش راهداری و سایر دستگاه‌ها در ساعت سه بامداد بازگشایی شد.

 

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: سازمان هلال احمر بالغ بر ۱۰۰ تن کالای استراتژیک سهمیه استان کهگیلویه و بویراحمد برای حمایت از افراد آسیب‌دیده از سیل اختصاص داده که در حال تهیه تریلر برای اعزام به تهران هستیم.

 

وی با اشاره به اینکه تمام پتانسیل و ماشین‌آلات سنگین استان در بخش خصوصی و دولتی به کار گرفته شده، افزود: بالغ بر ۳۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهداری، راه و شهرسازی، پیمانکاران، قرارگاه خاتم و شرکت نفت و گاز در تمام نقاط استان در حال خدمت‌رسانی هستند.

کد خبر 1200913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha