پلیس فتا در خصوص کلاهبرداری از خریدارن بلیط جام جهانی هشدار داد

پاشایی گفت: فدراسیون فوتبال سایت رسمی Ticket.ffiri.ir را برای ثبت نام متقاضیان جام جهانی معرفی کرده است و از مردم خواسته کسانی که متقاضی دریافت بلیت جام جهانی هستند در این سامانه ثبت نام کنند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان، سرهنگ رامین پاشایی در یک گفت و گوی تلویزیونی با بیان اینکه قرعه کشی بلیت های مسابقات جام جهانی از طریق سامانه فدراسیون فوتبال انجام می شود، گفت: متاسفانه مجرمان سایبری با رصد کردن فضای رسانه ای کشور هر وقت ثبت نامی انجام می شود و سامانه ای اعلام می شود، بلافاصله یک بستر مجرمانه بر روی بستر واقعی ایجاد می کنند و به کلاهبرداری از مردم می پردازند.

 

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس فتا افزود: فدراسیون فوتبال سایت رسمی Ticket.ffiri.ir را برای ثبت نام متقاضیان جام جهانی معرفی کرده است و از مردم خواسته کسانی که متقاضی دریافت بلیت جام جهانی هستند در این سامانه ثبت نام کنند و نتایج آن با شماره پیامک 10009892 برای هموطنان پیامک خواهد شد.

 

پاشایی افزود: افراد مجرم و کلاهبردار با سوء استفاده از این فضا به هموطنان پیامک زده که شما در قرعه کشی چام جهانی 2021 قطر برنده شده اید و از طریق واتساپ پروفایل فدراسیون فوتبال را می گذاشتند و بدین وسیله از افراد کلاه برداری می کنند.

 

وی افزود: با توجه به اینکه زود متوجه این موضوع شدیم بسیاری از شماره ها و تارنماها را مسدود کردیم. از فدراسیون فوتبال انتظار می رفت که اطلاع رسانی بیشتری انجام می داد و بایدها و نبایدها را به متقاضیان جام جهانی اعلام می کرد.

 

 

کد خبر 1200965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha