تردد ۷۰۰۰ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه مرزی استان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل راهداری آذربایجان غربی از تردد نزدیک به ۷ هزار دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان طی چهار ماهه گذشته سال جاری خبر داد.

«پیمان آرامون»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه،اظهار کرد:  نزدیک به ۷ هزار دستگاه ناوگان مسافری از پایانه های مرزی استان طی چهار ماهه گذشته سال جاری تردد داشتند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل راهداری آذربایجان غربی  افزود: همچنین در چهار ماهه اول سال جاری ۶۹۸۷ دستگاه ناوگان مسافری از پایانه‌های مرزی استان تردد کردند که بیشترین ترددها به ترتیب در پایانه‌های مرزی تمرچین، بازرگان و سرو انجام شده است.

وی ادامه داد: بر اساس آمار تا پایان تیر ماه سال جاری، در مجموع ۴۳۵۸ ناوگان مسافری از پایانه مرزی تمرچین، ۲۲۸۹ ناوگان مسافری از پایانه مرزی بازرگان و نیز ۳۴۰ ناوگان مسافری از پایانه مرزی سرو تردد کردند.

آرامون اظهار کرد: همچنین بر اساس آمار موجود، در این مدت بالغ بر یک میلیون و ۳۸ هزار مسافر از طریق پایانه‌های مرزی استان تردد داشتند که این مقدار نزدیک به شش برابر مدت مشابه در سال گذشته است.

وی گفت: بیشترین جابجایی مسافرین نیز در چهار ماهه نخست امسال به ترتیب از طریق پایانه‌های مرزی رازی، بازرگان و تمرچین صورت گرفته است.

کد خبر 1200989

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha