اجرای پویش «هرخانه یک پرچم» کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین

قلی پور از اجرای طرح نصب پرچم عزاداری بر سردر منازل با اجرای پویش مردمی «هرخانه یک پرچم» به همت کانون «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین خبر داد.

«مسلم قلی پور» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قیروکارزین گفت: طرح نصب پرچم عزاداری بر سردر منازل با اجرای پویش مردمی «هرخانه یک پرچم» به همت کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» قیروکارزین به صورت خودجوش در حال اجرا است.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین افزود:  هدف از اجرای این طرح این است که کمک کنیم تا حال و هوای شهر در محلات مختلف رنگ و بوی عزای حسینی بگیرد.

 

وی عنوان کرد: شهروندان می توانند جهت تهیه پرچم برای اجرای طرح «هر خانه یک پرچم» به کانون فرهنگی هنری «حضرت ابوالفضل (ع)» شهرستان قیروکارزین مراجعه کنند.

 

قلی پور به دیگر برنامه های این کانون فرهنگی هنری در ایام دهه اول ماه محرم اشاره کرد و اظهار داشت: این آیین با سخنرانی حجت الاسلام «سیدعلی موسوی زاده» و مرثیه خوانی «عارف ابراهیمی»‌ و «محسن محمودی» برگزار می شود.

 

وی بیان کرد: این آیین از روز جمعه هفتم مرداد ماه مصادف با شب اول ماه محرم برگزار و به مدت ۱۱ شب ادامه پیدا می کند.

 

قلی پور در پایان ضمن دعوت از شهروندان برای شرکت در این مراسم، گفت: این آیین هر شب از ساعت ۲۱ و ۳۰ دقیقه در محوطه سالن تعاون روستایی برگزار می شود.

 

کد خبر 1200996

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha