انجام بیش از ۲۰ عملیات امدادی سیلاب توسط آتش‌نشانان جهرم

عشایری گفت: در طوفان و بارندگی روز جمعه بیش از ۲۰ عملیات توسط آتش نشانان جهرمی انجام شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محسن عشایری»، امروز (شنبه ۸ مرداد) به خبرنگاران گفت: با توجه به هشدارهای هواشناسی تمامی نیروهای سازمان آتش‌نشانی در حالت آماده باش کامل قرار دارند.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم افزود: از عصر روز گذشته و آغاز طوفان و بارش ها نزدیک به ۲۱ عملیات در سطح شهر جهرم توسط آتش نشانی انجام شده است. 

 

وی بیان کرد: تاکنون ۱۳ عملیات در خصوص آب گرفتگی کوچه، منازل، پشت بام و اماکن عمومی، پنج عملیات در خصوص امداد رسانی به خودروها، ۲ عملیات در جهت ایمن سازی فرورفتگی و … توسط آتش نشانان صورت گرفته است.

 

عشایری عنوان کرد: یک عملیات رفع محبوس شدن در آسانسور توسط آتش‌نشانی انجام شد و توصیه می شود که شهروندان در طوفان ‌ها به دلیل احتمال اختلال، از آسانسور استفاده نکنند.

 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری جهرم اظهار کرد: خوشبختانه بارش ها و آبگرفتگی‌های خسارت جانی درپی نداشته است. 

 

وی گفت: تمام نیروهای سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی جهرم در آماده باش کامل هستند و از شهروندان تقاضا می شود در صورت مشاهده و یا بروز حادثه شماره ۱۲۵ را به خاطر داشته و سریعا با این سامانه تماس بگیرند.

کد خبر 1201002

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha