پلیس از نظم و امنیت در ایام عزاداری صیانت می کند

سردار الهی از آمادگي صددرصدی پليس لرستان درتامین نظم و امنيت ایام عزاداري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) خبرداد و گفت: پليس با برنامه ‌ريزي هاي منسجم ازنظم و امنیت جامعه صیانت می کند.

سردار«یحیی الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، از برنامه ‌‌ريزي منسجم و آمادگي صد درصدي پليس لرستان در تامين نظم و امنيت ایام عزاداري حضرت اباعبدالله الحسين(ع) خبر داد و افزود: هرساله عاشقان حضرت اباعبدالله الحسين(ع) همنوا با كاروان كربلا، شور و شعور حسيني را احيا مي‌كنند و عشق به خاندان اهل بيت عصمت و طهارت (ع) را در دلها زنده نگه مي‌دارند.

 

 

وی با اشاره به اينكه در اين ايام ماموريت‌ هاي کارکنان پلیس در برقراري نظم و امنيت مراسم عزاداري شهروندان افزایش پیدا می کند، اضافه کرد: آمادگي لازم برای انجام هر چه بهتر و مطلوب ‌تر امنیت عزاداران حسینی(ع) تکليفي است که پليس با برنامه ‌ريزي هاي منسجم و‌ با جديت آن را دنبال می کند.

 

فرمانده انتظامی استان لرستان روان سازي ترافيک و امنيت عزاداران حسيني(ع) و برنامه هاي عملياتي در پيشگيري از جرايم را از مهم ‌ترين اولويت هاي پليس در اين ايام عنوان کرد و گفت: پليس همگام با عزاداران و با بسيج امکانات در راستاي تأمين نظم و امنيت شهروندان با مشارکت و همراهي عموم عزاداران انجام وظيفه مي‌كند.

 

سردارالهی اظهار کرد: پلیس استان در جای جای لرستان همگام و همراه با عزاداران حسینی(ع) در برگزاری این مراسم سهیم خواهد بود و امیدواریم عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) طبق سنوات گذشته با پلیس برای ایجاد نظم و امنیت و ارتقاء انضباط اجتماعی همکاری لازم را داشته باشند.

کد خبر 1201043

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha