برگزاری کارگاه فنون تلاوت ویژه اساتید، قاریان و حافظان کاشان و آران و بیدگل

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان از برگزاری کارگاه فنون تلاوت ویژه اساتید، قاریان و حافظان و متسابقین مسابقات قرآن شهرستان های کاشان و آران و بیدگل خبر داد.

سید عبدالرضا تولیت در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: کارگاه فنون تلاوت ویژه متسابقین واساتید وقاریان وحافظان منطقه کاشان و آران وبیدگل در حاشیه ۴۵ امین دوره مسابقات قرآن اداره اوقاف و امور خیریه در کاشان برگزار شد.

 

کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی کاشان افزود: در این کارگاه که جمعه ۷ مردادماه به همت اداره اوقاف و امور خیریه در امامزاده سلطان امیراحمد کاشان برگزار شد، استاد محمود لطفی نیا مدرس، قاری و داور بین المللی به بیان مبانی و قواعد لحن و ادا و اصول تلاوت تاثیر گذار پرداخت.



تولیت ادامه داد: این کارگاه با هدف آشنایی بیشتر قاریان و حافظان شرکت کننده در مسابقات قرآن با مبانی فنون تلاوت و اصول و قواعد تلاوت تاثیرگذار برگزار شد تا افرادی که به مراحل بعدی راه می یابند با آمادگی بیشتری در مسابقات استانی و کشوری شرکت کنند.



وی ادامه داد: در این کارگاه آموزشی ۵۰ نفر از قرآن آموزان به همراه روسای ادارات اوقاف و امور خیریه و تبلیغات اسلامی و کارشناسان قرآنی و جمعی از اساتید پیشکسوت کاشان حضور داشتند.

کد خبر 1201045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha