مهمترین انگیزه قیام امام حسین (ع) امر به معروف و نهی از منکراست

بهشتی راد، مهمترین انگیزه قیام امام حسین (ع) را امر به معروف و نهی از منکر دانست،گفت: دفاع از دین، مبارزه با ستم و وحدت و برادری نیز از مهمترین اهداف قیام امام حسین (ع) است.

سعید بهشتی‌راد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،ضمن تسلیت ایام عزاداری سالار شهیدان ابا عبدالله الحسین(ع)، گفت: انقلاب اسلامی برگرفته از قیام امام حسین(ع) است و یکی از ابعاد مهم قیام امام حسین (ع) احیای فریضه امر به معروف و نهی از منکر است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه،افزود: امام حسین (ع) با آگاهی کامل مسیر مبارزه و شهادت را انتخاب کرد و سرانجام شربت گوارای شهادت را نوشید و ما باید ادامه دهنده این راه باشیم.

 

 

وی با بیان اینکه باید و نبایدهای ماه محرم اطلاع رسانی شده است،خاطر نشان کرد: قابل لمس بودن کلمات در محفل‌های روضه خوانی برای مردم ضروری است . با تمام وجود باید تلاش کنیم در مسیر اهل بیت (ع) قدم بر داریم و در این مسیر ثابت قدم باشیم.

 

 

بهشتی‌راد ، با بیان اینکه مداحان و روحانيان تبليغ و ترويج فلسفه قيام امام حسين(ع) را در اولويت قرار دهند، تصریح کرد: به مداحان و منبري ها به مقتضيات زمان آشنا باشند و از بيان مطالب و مباحثي كه بهانه به دست دشمنان داده و مذهب شيعه را سست جلوه مي كند، بپرهيزند.

 

 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه،اظهار کرد:محرم و صفر بهترين فرصت براي بيان فلسفه و فرازهاي مختلف قيام امام حسين(ع) است و آنها كه در اين ايام به منبر مي روند اين موضوع را مورد توجه قرار كنند.

کد خبر 1201069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha