برگزاری مسابقات آزاد مهارت در زندان های استان فارس با هدف استعدادیابی زندانیان

انصاری منش گفت: برگزاری مسابقات آزاد مهارت همزمان با سراسر کشور با هدف استعدادیابی زندانیان در حرفه های مختلف و ایجاد زمینه اشتغال در زندان های استان فارس برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محسن انصاری منش»، امروز (شنبه 8 مرداد) در جلسه شورای راهبری مهارت آموزی و مشاوره شغلی زندان های فارس از برگزاری مسابقات آزاد مهارت در زندان های فارس خبر داد و گفت: این مسابقات همزمان با سراسر کشور در رشته های خیاطی زنانه و مردانه، آرایش و پیرایش مردانه، معرق کاری، چرم دوزی و برق ساختمان برای اولین بار در مرداد ماه برگزار می شود.

معاون سلامت، اصلاح و تربیت زندان های فارس افزود: این مسابقات آزاد مهارت با هدف استعدادیابی زندانیان در حرفه های مختلف و ایجاد زمینه اشتغال در زندان های استان فارس برگزار می شود.

وی اضافه کرد: حرفه آموزی در ایجاد اشتغال پایدار و استعدادیابی زندانیان نقش موثری دارد و این مسابقات مهارت در زندان ها با اداره کل فنی و حرفه ای فارس و بنیاد تعاون زندانیان در سومین هفته از در شهرستان های فارس برگزار و اختتامیه مسابقات نیز با انتخاب نفرات برتر در هفته چهارم مرداد در شیراز برگزار خواهد شد.

انصاری منش تاکید کرد: در مراسم اختتامیه علاوه بر انتخاب نفرات برتر و اهدای جوایز به آنها در صورت احراز شرایط، از زندانیان منتخب، حمایت های قضایی نیز خواهد شد.

وی اعلام کرد: سال گذشته با همکاری اداره کل آموزش فنی و حرفه ای، جهاد کشاورزی و اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی فارس بیش از 89 درصد از زندانیان محکوم در 693 دوره آموزشی شرکت کردند و امسال نیز 21 درصد از محکومان در   207 دوره آموزشی شرکت کرده اند.

کد خبر 1201143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha