بزرگداشت هفته خبرنگار در فارس با تکریم ایام عزای حسینی

رضایی گفت: به دلیل تقارن هفته بزرگداشت خبرنگار با ایام محرم، برنامه ‌های بزرگداشت این هفته با صبغه مذهبی و تکریم ایام عزای حسینی در فارس برگزار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هادی رضایی»، امروز (شنبه 8 مرداد) ضمن گرامیداشت 17 مرداد به عنوان روز «خبرنگار» در جمع خبرنگاران گفت: به مناسبت هفته خبرنگار در استان فارس مانند سال های قبل به برگزاری برنامه‌ های متنوعی اقدام خواهیم کرد.

رئیس سازمان بسیج رسانه فارس افزود: به دلیل تقارن هفته بزرگداشت خبرنگار با ایام محرم، برنامه ‌های بزرگداشت این هفته با صبغه مذهبی و تکریم ایام عزای حسینی برگزار می شوند.

وی اضافه کرد: تقویت پیوند خبرنگاران با حضرت زینب کبری (س)، پیام‌ آور بزرگ کربلا، از اهداف ما در برگزاری هفته خبرنگار است و معتقدیم که رسالت خبرنگاران نظام اسلامی در راستای رسالت پیام‌ آور عاشوراست.

رضایی ضمن تاکید بر اینکه  که باید از فرصت تقارن هفته بزرگداشت خبرنگار با ایام محرم برای تبیین این رسالت به خوبی استفاده شود، عنوان کرد: برنامه های هفته خبرنگار در فارس از 10 مرداد و با غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای رسانه در گلزار شهدای شیراز آغاز می شوند.

وی ادامه داد: مراسم تجلیل از خبرنگاران و عکاسان، برپایی سوگواری حسینی، برپایی کلاس اخلاق و ... از دیگر برنامه های هفته خبرنگار در استان خواهد بود.

رضایی تاکید کرد: بسیج رسانه به تمام اصحاب رسانه تعلق دارد و از تمامی اصحاب رسانه برای برنامه های بسیج رسانه فارس به مناسبت هفته خبرنگار، دعوت به مشارکت می کنیم.

کد خبر 1201145

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha