پیام تسلیت آیت الله رشاد بمناسبت درگذشت استاد نقاش حبیب الله صادقی

آیت الله رشاد بمناسبت درگذشت استاد نقاش حبیب الله صادقی در پیامی آورده است: او که عمری با قلم موي رنگین، بر سینه‌ی بوم، نقش می‌زد و آثار ماندگار می‌آفرید، نام و نقشش جاودانه شد.

به  گزارش خبرگزاری شبستان، آیت الله رشاد بمناسبت درگذشت استاد نقاش حبیب الله صادقی پیامی صادر کرد.  در پیام آیت الله رشاد آمده است: او که عمری با قلم موي رنگین، بر سینه‌ی بوم، نقش می‌زد و آثار ماندگار می‌آفرید، نام و نقشش جاودانه شد.

در ادامه این پیام آمده است: نفس مطمئنّه‌ی پیشکسوت هنر انقلاب، نقاش متعهد و برجسته‌ی روزگار حاضر، خالق «سیمرغ تجلی»، استاد دکتر حبیب الله صادقي (ره) عروج کرد و جان به جانان سپرد. او که عمری با قلم موي رنگین، از جهت رضای خالق، بر سینه‌ی بوم، نقش می‌زد، و در کنج فقر و کاخ استغناء، آثار ماندگار می‌آفرید، نام و نقشش جاودانه شد.
اینک این بنده‌ی کمترین که دوستی دیرین و صدیقي شفیق را از دست داده‌ام، دریغاگویان و فسوس خوان، درگذشت این هنرمند انقلابي را به جامعه‌ی هنري، شاگردان و علاقه‌مندان، و همسر و فرزندان داغدار و سوگوارش تسلیت عرض کرده، برای آن راحل رستگار علو درجات و همنشینی با اولیاء الاهی و شهدای انقلاب و دفاع مقدس مسألت دارم. خدایش رحمت کناد و یادش هماره گرامی باد.
علی اکبر رشاد
۶، ۵، ۱۴۰۱

کد خبر 1201168

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha