۶۰ روحانی به مساجد آستارا اعزام شدند

حجت‌الاسلام رضازاده گفت: ۶۰ روحانی در ماه محرم به مساجد شهری و روستایی آستارا اعزام شدند.

حجت الاسلام«حسینعلی رضازاده» با بیان این مطلب به خبرنگار خبرگزاری شبستان در آستارا گفت: فلسفه مهم نهضت اباعبدالله‌الحسين (ع) احيای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه بود و این مسئله باید به عنوان یک موضوع با اهمیت مورد توجه آحاد جامعه قرار بگیرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا با بیان‌اینکه قیام عاشورا فداکاری در راه اعتلای دین بود، افزود: ایثار در راه دین را باید از نهضت عاشورا آموخت.

 

وی تصریح‌کرد: در تاریخ اسلام بسیاری از شهدا با الگوگرفتن از حضرت اباعبدالله‌الحسين(ع) در راه احقاق فريضه امر به معروف و نهی از منكر قيام كردند.

 

حجت‌الاسلام رضازاده از اعزام ۶۰ روحانی به مساجد شهری و روستای شهرستان آستارا در ماه محرم خبر داد و گفت: این مبلغین بومی و اعزامی از قم هستند که با هدف بیان ابعاد واقعه عاشورا، بیان احکام شرعی، تبلیغات دینی و نشر معارف اسلامی به مساجد، هیئت‌های مذهبی و تکایای بندر آستارا اعزام شدند.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بندر آستارا خاطرنشان‌کرد: ۳۵ مداح بومی و غیربومی نیز به مساجد، حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی و تکایا شهرستان آستارا اعزام شده‌اند و در مساجد اهل‌سنت نیز مراسمات عزاداری برای سید و سالار شهیدان و یاران باوفایش برگزار می‌شود.

کد خبر 1201171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha