کارگاه یک روزه تربیت مربی قرآن در طارم برگزار شد

کارگاه یک روزه تربیت مربی روخوانی و روان خوانی ، قرائت ( صوت و لحن) و حفظ قرآن کریم مقدماتی و پیشرفته ویژه قرآن آموزان به صورت حضوری برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، موسسه فرهنگی و قرآنی بعثت آب بر با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم کارگاه تربیت مربی را برگزار کرد.

 

کارگاه یک روزه  تربیت مربی روخوانی و روان خوانی ، قرائت ( صوت و لحن) و حفظ قرآن کریم مقدماتی و پیشرفته  ویژه قرآن آموزان به صورت حضوری برگزار شد.

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان طارم طی بازدید از کارگاه تربیت مربی قرآنی روخوانی در دارالقران شهر آب بر، ضمن تقدیر و تشکر از موسسه فرهنگی قرآنی بعثت آب بر اظهار کرد: این دوره ها ضمن اینکه با استقبال قرآن آموزان مواجه شده دارای کیفیت آموزشی بالایی نیز بوده است.

 

منوچهر شعبانی با اشاره به اهمیت تعلیم قرآن گفت: بالاترین سطح تعلیم قرآن، فراگیری آن همراه با فهم مطالب و رهنمودهای آن است و به گفته پیامبر بهترین مردم کسی است که قرآن را یاد بگیرد و به دیگران یاد بدهد.

 

وی خاطرنشان کرد: رویکرد جدید گروه قرآن و عترت در حال حاضر آموزش شیوه های نوین به قرآن آموزان و به روزرسانی اطلاعات مربیان است.

 

همچنین در پایان دوره پس از برگزاری آزمون به شرکت کنندگان در این کارگاه گواهی پایان دوره اهدا خواهد شد.

کد خبر 1201197

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha