اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی محرم وصفر توزیع می شود

حجت‌الاسلام قنبری با اشاره به اجرای شیوه نامه توزیع اقلام مورد نیاز هیئات مذهبی استان شامل گوشت، برنج، شکرو... گفت: هیئات مذهبی اقلام مورد نیازشان را دریافت می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، حجت‌الاسلام «علیرضا قنبری» در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه در راستای تأمین ارزاق مورد نیاز هیئت‌های مذهبی استان سمنان جلسه‌ای با حضور مسئولان مربوطه شامل صمت، اصناف و جهاد کشاورزی و …برگزار شد،گفت: در آن نشست، مقرر شد برخی اقلام که به صورت ملی سهمیه‌هایی برای استان‌ها در نظر گرفته شده مانند برنج تایلندی، هندی، مرغ، گوشت و برنج پاکستانی، طبق سهمیه در ماه محرم و صفر بین هیئات توزیع شود.

 

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان با اشاره به اینکه این اداره کل در این نشست موظف شد تا مباشری را برای این منظور به جهاد کشاورزی معرفی کند، گفت: این مباشر با معرفی نامه شورای هیئات مذهبی برنج را در اختیار هیئت‌های مذهبی استان قرار خواهد داد.

 

وی درخصوص روند توزیع این اقلام،بیان کرد: هیئت‌های مذهبی به ادارات تبلیغات اسلامی مراجعه و درخواست خودشان را نسبت به سهمیه اقلام مورد نیاز اعلام و سازمان تبلیغات اسلامی این درخواست را به شورای هیئت‌های مذهبی استان ارجاع خواهد داد و پس از مکاتبه شورای هیئات مذهبی با ستاد تنظیم بازار، هیئات اقلام خودشان را دریافت خواهند کرد.

 

حجت الاسلام قنبری با بیان اینکه برای هر شهر و هیئت سهمیه در نظر گرفته شده است،افزود: در سال جاری علاوه بر فاکتور جمعیت، تعداد هیئات مذهبی هر شهرستان نیز به عنوان یک معیار در توزیع ارزاق مورد نیاز هیئات لحاظ خواهد شد.

کد خبر 1201219

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha