ارائه۲۱۲میلیون تومان خدمات بهداشتی و درمانی به مددجویان چالوسی

قمی با بیان اینکه از مهمترین برنامه های کمیته امداد تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی مددجویان است، گفت:مبلغ ۲۱۲میلیون تومان از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بخش بهداشت و درمان برای مددجویان چالوسی هزینه شده است.

«محمد قمی»،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،با بیان اینکه در  شهرستان چالوس ۲هزار و۷۶۴ خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند، اظهار کرد:‌ بخشی از ماموریت های امداد برای مددجویان با همراهی خیرین و مردم نوع دوست شهرستان چالوس محقق می شود.

 

رئیس کمیته امداد چالوس با بیان اینکه از مهمترین برنامه های این نهاد ، تأمین نیازهای بهداشتی و درمانی مددجویان است،  گفت: مبلغ 212میلیون تومان از ابتدای سال‌جاری تاکنون در بخش بهداشت و درمان برای مددجویان تحت حمایت در این شهرستان هزینه شده است.

 

وی افزود: کمک به تأمین سلامت نیازمندان ، تجهیزات توانبخشی، کمک به خرید لوازم پزشکی و بهداشتی و پرداخت بیمه های اجتماعی به  250 مددجو ارائه شد.

 

قمی تصریح کرد:تجهیزات توانبخشی به مبلغ  هشت میلیون و 500هزار تومان  و خدمات ویژه به مبلغ 68 میلیون تومان برای 120 نفر و همچنین حق بیمه اجتماعی برای 130 نفر به مبلغ 135 میلیون و 500 هزار تومان پرداخت شده‌است.

 

وی بیان کرد:این نهاد با برنامه ریزی‌های دقیق و مدون تمامی نیازهای بیماران تحت حمایت را شناسایی می‌کند تا بتواند با کمک و حمایت از این افراد هزینه‌هایی که برای درمان و مداوا پرداخت می‌کنند را به حداقل برساند.

 

 

کد خبر 1201283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha